Tuesday, 2 February 2010

ღ..UcaPan TeRiMa KaSih..ღ

Hari nie bukak blog tengok2 dah da follower pertama..yeay!! Genap 2 minggu baru pertama kali ada jugak orang yang usha2 blog nie* bukan apa aku teruja sebab masuk dalam blogger nie aku dapat cerita suka suki hidup yang aku lalui..mahupun tersurat dan tersirat dalam hidup nie dan tujuannya jugak nak brtukar2 pendapat dengan yang lain..besh* haha::D dan kalau xda sesiapa pun yang usha aku tetap heppy sebab aku ada blog aku sendiri..hehe.suka sangat arini cam teruja pun ada jugak..
Apepun terima kaSih pada kak Maryam sebab sudi jadi follower saye yang xseberapa nie..hehe;)
Perhargaan ratusan terima kasih ye kak Mar sb jadi yang pertama..tralalala . ngee*
nanti bila wieya dah siap kan Award special utk follower wieya nnt mesti kasi kat akak punya Award tue cam pemenang pertama no.1*

,,!!aMat2 terHaru,,aMat2 BerSemangat!!,,


0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi