Monday 15 February 2010

ღ Beshnye BerCuti Di Kampung Halaman ღ

..Salam Semua Bloggerz..

dah 3 hari tak update blog nie sb terlalu letih perjalanan balik kampung halamn di Kedah yang agak jauh..tapi tak terasa sangat bila tak sabar2 nak balik umah..dan amat rindukan keluarga di kampung..hua..! masa di Pudu ramai sangat orang tau..di merata cerok
 manusia berkumpul untuk balik kampung sempena cuti sekolah dan cuti sambutan raya cina bagi bangsa tionghua.Bagi aku aku cuti dua dalam satu..untuk cuti midsem dan raya cina plus nak bercuti sesama keluraga tersayang..tambah2 ayahku pulak bercuti ^^ liyana adikku pun bercuti..nie je masa nak kumpul sama2..huaa..!! kempunana laksa penangan mak sebenarnya...hehe..tak sabar nak merap2 mak..ngee*
MySpace

Rumahku..nantikan kepulangan ku..!!rindunya suasana kampung..nak jumpa tok ngan tok wan..sepupu sepapat..mau tak mau 9 jam jugak aku dok dalam bas..banyak
kematu habis belkang badan..bosan hanya tuhan je yang tau dok dalam bas lama2..HuHu* dan keje aku buat taik mata je lah..huhu..boring2*
MySpace
tapi pengalaman yang aku dapat ..banyak ragam manusia yang gelagatnya berbeza..tup2 sampai je kat station bas Parit Buntar,Perak dalam pukul 6.30 petang..yippy!! penatku kurang ckit sb satu keluarga mai ambik..tambah2 liyana adikku yang study kat UPM sampai awal 2 jam..jadi kami makan2 rehat2 dulu makan KFC..yeah!! kentang putar..jejari kentang semua paket besar aku beli..laparnya..baru sedar aku cuma makn roti dan air revive je..plus gula2..manis*
MySpace
Balik umah dalam pukul 8.00 malam macam tue..mandi2 solat terus makan limau ..hihi..itu pun salah satu yan aku dah lama tak makn..ngeh3* chops..lupa pulak ayah ada beli pulak dua kotak KFC ayam 6 ketul.. makan dengan adik2. besh3..keyh..itu saja untuk entri kali nie..sb banyak lagi nak cerita dalam dua hari kebelakangan nie kemana aku pergi..wee ^^

.:.salam ceria.:.

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi