Wednesday, 3 February 2010

ღ ..FaKuLti biSnez BakaL BerPinDah daRi BestaRi Jaya Ke Shah aLaM...ღ

..::SeLamaT MaLaM::..


Hari nie aku rasa nak citer ciket pasal berita baru yang tak la baru sangat (camana tue)..hehe:D Heboh 3 minggu kebelakangan nie yang berita 'panas' nie dipelusuk unisel bahawa pelajar bisnez,marketing,accounting, dan human resource..pendek cerita budak2 yang dibawah fakulti Perniagaan kena pindah..huaa!!.kemana??..yela sedap2 dok menetap di umah ostel yang mewah siap 2 bilik air+3 bilik siap sebijik satu set meja makan dengan ruang dapur yang tak penah berasap siapn 2 buah kerusi panjang boleh rindu2 lepak2..huhu* eh asal aku ucap pasal rumah ja nie..nampak sangat aku xmo pindah!! xlar selesa sangat umah dia tapi mahal sesangat sewanya..blurkk! tapi aku xkesah laa sangat tapi ongkos untuk berpindah ke Shah Alam akn lebih buat hidupku seperti dalam *DUNIA BARU*..dunia ku jugak akn berubah berkuat kuasa sem depan..huaa!!

Berbanding Unisel di BJ (Bestari Jaya) dengan Shah Alam amat2 la bezanya..itu cakap member2 aku la..Aku xpenah pergi sana lagi..tapi bayangan dah menhantui aku..huhu*..tak dapat bayang di tempat baru yang jauh berbeza ketara dari suasana kekampungan di BJ jauh dari hiruk pikuk pencemaran bunyian tapi..di Shah Alam dekat dengan bandar dan tempatnya siber penuh dengan hiburan..alangkah akn alpanya kau disana..tup2 dengar pulak yang kampus kami xda..dan akan mulakan kelas di stadium Shah Alam..ape clas!!..cehh! dah macam merempat dah..rasa malas jer aku bila dengar nak kena pindah..huaa* alang2 dah selesa di tempat baru dah nak kna pindah pulak..pengumuman ini bukan rungutan tapi protes..tsk..tsk T_T


Hari nie 04hb Februari hari Khamis semua pelajar FOB ada taklimat dengan dekan Fakulti perniagaan..namanya..ops..profeSor ape ye??..sorry aku xambik pot nak tau namanya..tapi..shhhshh..dalam kos aku dia ikut urutan dan ambik masa sejam untulk bincang agenda itu..hmm..aleh2 tgk prof dekan macam xbersedia untuk sebarang pertanyaan itu sebabnya xda kata putus samada ada tmpat tinggal ke tak?..pengangkutan camana?..hmm aku rasa cam xbest ja unyuk hijrah ini...sebab nampak banyak kekurangan dari kelebihan..ape daa nasib* susah la macam nie..dijangka pindah..::bertarikh 28 Jun 2010::..pendek kata mulai sem depan..wah!! cepatnya..dah lar xsediakan tmpat yang selesa..ada ker kat stadium?..ngeh betul?..pas2 dah ada tmpat tinggal selesa kat sini dah kena tinggal kat umah sewa yang sewanya mencecah seribu untuk sebulah..mahal siot*


aisey..masalah timbul..macam2 kena fikir tapi knapa kena pindah..!! itu aku tak faham..ruang minda xlah sarat sangat dengan persoalan tue cuma..hmm..cuma dimana aku selepas nie bila wireles dah xde cam selalu..sob..sob* mesti bersawang blog nie nnt..huaaa! apakah?..knapakah? dimanakah??..harap2 semuanya dipermudahkan..dan xJADI pindah. fullstop!

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi