Thursday, 25 February 2010

ღ ..cOotie Pertama De Pantai MerdeKa..ღ

.:.SaLam bloggerz Setia.:.
MySpace

Lame dah aku nak cerita pasal cOotie balik kampung ritu..hehe..tapi maaf sebab kekangan masa yang padat..xsempat nak cerita..hihi;) nah..pada cootie CNY lepas aku g kenduri dengan famili ke Kuala Ketil..habis g makan2 dah tengahari..singgah masjid solat zohor..tempat kenduri tue dalam kawasan Felda..kemudian baru lah secara tak dirancang ayah ajak pegio Pantai Merdeka ..dah xjauh sangat dah dari umah kenduri..pusing2..ronda2..belok kanan belok kiri..sampai simpang..nmpak tanda ke Pantai Merdeka..woww!!..hehe..cantik dan luas kawasan dia.dan amat ramai orang waktu tue..besh sangat nmpat meriah!! :))
*
*
*
*
Jadi aku yang kameraholic terus snap beberapa gambar buat kenagan ketika berada disana*

ketika di papan tanda "Pantai Merdeka"..^^

lepas snap cket gambar g beli mam..hihiks~ lapar asam..beli jeruk plus rojak buah..sedap!! sangat..haha:D yang bestnya ayah beli air kelapa muda..air feveret aku:)..wee* bling2x..melegakan...nak??..

minum air kelapa*

sedap diminum begitu sahaja..:))..dan lepas tue aku g tgk adik aku si badrul yang bongsu main layang2 yang dibeli dekat situ jugak..* scroll ke bawah...
*
*
*
*
layang-layang badrul terbang tinggi:))

Tengok tinggi kan layang2 si Badrul..best je..dan sebenarnya aku pun teringin nak main..al maklumlah..di tepi pantai yang anginnya selembut sutera..sesuai sangat main layang-layang dan ramai sangat yang tengah kusyuk main baik dewasaa mahupun budak2..hihi..(jeles teringin nak main tau):p
 *
*
*
*
badrul,,harris,,nana..dan ayahku*

hehe..tgk si ayahku yang kusyuk melihat layang2 yang terbang tinggi..besh kan?:)..adik Badrul comei..pegang pembelit benang (betul ke??) leh posing kiut miut lagi..hehe..nana sentiasa pose..hakhak.jangan marah ngah..dan si cousin ku Harris duduk dibangku selesa bersantai sendiri..:))

Adik-adikku* badrul dan nana

wee* nak main jugak!!..^^ beshnya...tarik2 tari layang2 supaya ia terbang tinggi..Si Badrul sangat comey..nana tetap dengan pose dia..aku tukang snap..lalalala* hanya si Fadli adikku sorang lagi berjalan-jalan di tepi pantai..xde gambarnya disini..* missing in action..walla!! :)

ouch* candid mak..pose nana..

Gambar nie di snap sebagai candid tapi adikku liyana tetap pose..huh!!..hewww...lalalala* sebenarnya mak,,aku dan nana jenjalan pegi cuci mata..tapi tak beli apepun..hihiks* nama pun cuci mata kan..bukan sopinks..ngeh ^^ maaf mak,,akak saje suka gambar candid mak :D

candid*

nie pulak sape?..uiks..si empunya blog nie keyh..ntah masa bila pulak si nana snap gambar aku..haha;p..rindu..jadi sms si dear dulu..ilynimysmmbf
sebenarnya tgh di meja makan..lapar..nak nyum3..jom pekena char kuew tiow dengan laici kang Pantai Merdeka!!..^^

okeyh..sampai sini dulu n3 aku kali nie..masa tue mOod ePpy sesangat!! yeah..rasa nak datang lagi untuk mandi manda pulak..sb masa tue tak dirancang jadi xbawa baju..* lalalalalala...sayangnya gambar fadli xde..sekian

..(。◕‿◕。)(◑‿◐)(◕‿-)..

.:.rindu kenangan bersama keluarga tersayang.:.

2 comments:

  1. wa..sonoknye die bila blk kampung ek..akak tmpg hepi tgk adik n family.. :)

    tu bila jln2 n mkn2, jgn lupa akak tau.. :D

    ReplyDelete
  2. mmg seronok sangat kak:)
    terima kasih..dan sememangnya adik pun amat hepi waktu tue :D

    ouh mestilah adk ingat akak..akakpun same tau msti ingat adik selalu;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi