Saturday 27 November 2010

Ceria DiSakat Dan Menyakat :)

Assalamualaikum dan selamat malam bl0gger sekalian :)
hari entah kenapa aku bahagia..tersenyum sentiasa. Mungkinkah kerana terlalu disakat BF, ataupun dan cukup sleeping beauty && healthy petang tadi. Ups! terbocor rahsia pulak. Agagaga~ tapi kenyataan malu pun kerana benar.hehe..betul jugak kan. Sebenarnya banyak yang berlaku hari ni, salah satunya ada seorang kawan lama yang kirim satu surat yang tajuknya salam dari seorang sahabat lama ^________^ v
memang buat aku terharu leleh atas kenyataan dia..
posto posto dari akaun FB untuk aku
dari sahabat lama yang salah faham :P
Dah baca?..mesti tak faham dan last last salahkan aku..ngee:D siapa suruh dia lelaki..agagaga;) memang kawan yang baik dan prihatin kan?..sebenarnya sebelum ni pun dia ada bagi mesej berbaur terharu macam tu. Sebab dia heran aku remove dia. Walhal dia tak buat salah apapun. Cuma malas lah nak terang lebih lebih kan..haa, dah kalau tak terang lebih lebih pun jangan dok fikir dia dok syok kat aku pulak. Dia kawan zaman sekolah rendah, sekolah menengah sekali takkan la masuk syok cintan cintun..haha. Ke aku yang dok fikir macam macam..kelakar pulak*

Sebenarnya Syamil ni semua orang dia take care. So, siapa yang cair ngan dia..habis lah kan. Perasan la jawabnya. Huhu. Okieh bila dia dok tanya apa salah dia, aku tutp cerita cakap aku bertapa. Padahal..kisah sebenar aku tak suka sebarang lelaki pun dalam akaun FB aku..lalalala~ kenyataan :'D Jadi kalau rasa berjantina lelaki, tidak apa kalau tidak menambah aku sebagai rakan. Sebab memang tak kan menambah punya. Yang ada hanya lelaki dan sedara mara terdekat dan jauh aku je. Adil tak? bagi aku ye laa..

seceria sunshine :))
Dah berpunya, dah ada kawan dan sedara sepupun sepapat lelaki cukup lah kan. Kalau ada rakan lealki ramai ramai pun tak da gunanya..psst bagi aku ye kawan kawan. Tapi tak salah pun sebenarnya. Dah akaun  FB aku aku ada hak kan ;) so itu sajalah.. noktah. Cerita lain, hari ni banyak disakat teman fb dan dear BF, memang sengal ubi dan alhamdulillah kadang kadang pelangi keceriaan datang tanpa dijemput. Syukur haari ni mood heppi..
Okieh. entri ringkas dari aku untuk tatapan bl0gger yang berkunjung dan pengikiut blog ni. Terima kasih pada yang sudi jejak desini dan menjadi sahabat dan pengikut ku..syukran jazilan ek. Dan midnite pun..nota cinta---> esok mydear hero nak gerak pegi Damai Laut Gorlf Resort.. tak sabar tunggu gambar dari dear..teruja* Harap harap dear heppi kesana untuk 2 hari satu malam. Jadi malam ni dear dah siap siap awal;) Selamat malam semua. See U!
have a sweet dream..iloveyousomuch mydear
----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi