Tuesday 16 November 2010

Heppi anniverSary My Beloved Parent dan Selamat Hari Raya Aidil Adha :)

Assalamaulaikum dan selamat petang buat semua f0llower dan blogger blog ni :)
hari ni 16 November dan genaplah usia 23 tahun buat perkahwinan mak dan ayah tersayang. Agak lewat hapdate sebab hari ni aku agak busy. Al maklum lah pertama nak raya dan keduanya persiapan nak balik U dah sebab cuti dah nak habis. Huhu :'( agak nada sedih desitu ye kawan². Banyak yang aku harungi hari nih. ramai sangat orang, ditambah pulak dengan cuaca yang tak menentu dan paling cabaran adalah struktur jalan raya di Kulim Bandar Baharu termasuk Pusat Bandar Parit Buntar sedang renovate =.="

Memang dugaan..dari perjalanan dari umah sampai ke bandar tadi. Aku pening dengan jalan yang berbeza. Serius aku pening o.O tapi aku bersyukur aku dah banyak settle hal hari ni. Tapi tetap gak ada prob. tapi buangkan dulu cerita sedih² dan merisaukan. Sebenarnya masuk balik tujuan dan tajuk entri hari ni yang membahagiakan mak ayah yang  penuh bahagia. Aku rasa banyak yang mak ayah aku harungi untuk sampai ke usia 23 tahun. Malam ni mungkin sambut makan di luar. Hehe :'D nak pekena tomyam bowl besar laa. Tapi jap, bukan ke esok raya ke? :P tak tau la tercapai ke tidak. Banyak hal nak buat malam ni.
Love Myspace Comments
Tapi yang pasti anniversary mak ayah mesti disambut. Dan hadiah ikhlas yang boleh aku bagi walaupun buakn lagi hadiah material atau yang mewah² kerana aku masih seorang pelajar dan masih belum mampu.. Tapi hanya sekalung doa kasih sayang agar mak ayah bahagia selalu hingga ke akhir hayat..amin* esok la nak bagi kiss pada pipi mak dan ayah. bersempena hari mulia esok. Dikesempatan nih aku nak ucapkan, Selamat Hari Raya Aidil Adha buat teman alam maya--> moga kita sama² bahagia dan menghargai pengorbanan sebenar..insyaALLAH :)
my beloved parent :)
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA :)
DAN
SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN
BUAT MAK AYAH TERSAYANG 
^_______^
Selamat berblogging dan blogwalking semua. Moga hari raya yang menjelma esok member 1001 makna buat kisa semua. Mudah² an..insyaALLAH :) Buat mak ayah tersayang---. kak sayang ketat². Esok nak kiss pipi mak dan ayah. Terima kasih atas jasa² mu bonda ayahnda tercinta. Tak terbalas rasanya pengorbanan mak dan ayah <33 Have a great day for uols for today and tomorrow..See U! Sweet 23 for my beloved parent ..mmuahh!

P/s: nak buat persiapan raya dah. Mak dah panggil tu :p Beshnya raya dan beshnya cuti. Buat adekku Nan..harap bersabar dan jangan bersedih pertama kali raya di perantauan. Dia tak balik sebab masih ada exam lusanya.. Okieh.. smile always! Buat dear love..Selamat Hari Raya Aidil Adha dari sayang sekeluarga :) :$ Psstt..esok buat daging salai untuk sayang jugakkek.. Nak dua ketul setengah..ngee :* missyousomuch:'D
----;---'---{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

  1. slmt hari raya aidiladha syg! cuti sem dh nk abes ke..xpe2..nnti kt kampus kn ade kwn2..hepi jgk tu.. :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi