Monday 28 March 2011

Heppy Bufday To Me.. Moga Allah Lanjutkan Usia DH ;)

AsSalamualaikum dan salam ceria :) Cuaca pagi nie sangat baik sampaikan aku rasa begitu bahagia. Hati riang gembira. Mana taknya Allah masih memberi kenikmatan yang tak terhinggaNya pada aku, seorang hambanya yang hina.. memberi peluang untuk aku melihat, mendengar, bercakap dan melakukan perkara² yang menjadi hobi dan kesukaan aku dengan baik sekali. Disamping dapat menghirup udara segar di Bumi Kedah saat ni buat aku betul² rasa heaven. Syukran ya Allah.. UoOls nak tau tak kenapa aku beriya iya heppi sangat hari ni.. sebab aku adalah bufday girl today !! hikSss..




❤¸.•*""*•.¸❤❤¸.•*"*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.¸❤❤¸.•*" "*•.¸❤ ❤¸.•*"

Bee Happy to get honey ^^,

I l0vE that beee !!

| Kek Barbie Yang cumil ;p
Geramnya teng0k..hee |

Kalau Nak Buat Permintaan..
nak makan ais krim dari pagi sampai malam :"D
Vanila, coklat dan koko >.< ^^
Alhamdulillah, pagi ni semuanya terasa ceria.. macam selalu aku suka tersenyum lepas je bangun tido.. bukan apa, senaman muka adalah salah satu awet muda. Al-maklumlah hari ni dah genap hari dan bulan tarikh aku dilahirkan ;) maka bertambah lagi satu angka pada umur iaitu 22 tahun.. sangat bersyukur.. Aku berharap tahun ni, aku tambah sihat, gembira, dipermudahkan segala urusan. Diberi kejayaan dan kebahagiaan yang berpanjangan.. amin ya rabbal alamin..
Hepy bufday to me..
heppy bufday to me..
heppy bufday to me miSss DH..
Heppy Bufday Dawia Honeyputri :)
Akhirnya aku kini dah Belia. Bukan remaja lagi.. yaka?! :P
Biar apepun.. aku harap hari ni dapat 1001 hadiah bermakna dari si dear <3 Opss! Tak mengharap cuma gadis mana yang tak sukakan suprise bukan? aku pun tak terkecuali. Cuma biarlah hari berlalu.. yang penting aku dikelilingi orang² yang aku paling sayangg.. hadiah? sambutan? Yup aku teringat sem lepas dan hari bufday aku yang lepas, budak² kat hostel pekena aku dengan tepung dan air.. nasib tak ada telur. Itu kenangan sangat. tapi sekarang, aku dapat sambuf bufday di rumah bersama adik², mak dan ayah :") Oh bahagia...

Nie kek tahun lepas,
yang telah disuprisekan oleh coursemate aku ;)
Hadiah kek yang sedap..berkrim dan coklat yang lazat!!
Happy Birthday Myspace Comments


Yang pasti aku dah Sweet 22 dah.. Moga aku tambang matang dan mengharungi liku² kehidupan yang kian mencabar dengan lebih tabah dan tidak alpha mengingatiNya tuhan yang Esa. Kejap je masa berlalu, maka 28 Mac dah hari nie.. ^_______^ V mode--> amat berpuas hati dengan wish kawan² di FB dan mesej di f0n. Walaupun aku tak sempat hapdate bl0g tengah malam tadi atas sebab ada hal tapi aku pasti, aku kena dan dapat hapdate pagi niey.. memang laju. Idea mencurah².. aku heppi dan insyaAllah aku akan buat perubahan selepas ni sejurus aku habis cuti semester ni bulan depan.. nak tau apa.. tunggu ! ^^

Ahaaa.. pasal entri lepas aku yang cakap pasal sesuatu yang bermakna tu inilah ia.. my bufday day.. Make me smile always. Haha. Oklah nak pegi siap²kan diri.. make up time! Opss.. nanti petang aku bl0gwalk bl0g uoOls ea.. Moga uoOls doakan kesejahteraan aku dan mengaminkan doa ye.. aku berharap masalah aku cepat selesai.. dan aku harap wishlist aku tercapai. Akhirul khalam..hepi² selalu.. Disebabkan aku heppi, aku dengan senang hati publishkan semula Comment place :') terharu tak? Okey aku bergurau.. sekian walla!

6 comments:

  1. selamat tambah umur cik DH :)

    ReplyDelete
  2. HAPPY BIRTHDAY...MOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI...AMIN..:)

    ReplyDelete
  3. sizuka: thanks ea ^^
    amin...mudah²an.... hehe

    ReplyDelete
  4. iera... terima kasih tau :) amin ya rabbal alamin... mudah²an...



    ^^

    ReplyDelete
  5. saengil chukka hamnida cik DH :)
    semoga diberkati oleh Allah.

    http://nabilafaryzza.blogspot.com/2011/03/saengil-chukka-hamnida-zakiah-tajudin.html

    ReplyDelete
  6. hepy belated Bufday miss Dh~ :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi