Monday 12 September 2011

Bungkusan Hadiah dah Sampai..Ngehngeh :D

Assalamualaikum :) Yippe !! Bungkusan hadiah dah sampai..ngehngehngeh. Memula nak cakap hepppi sangat dan kerujaan itu wia bangun dengan kekuatan yang ada akibat penangan ubat selsema yang ditelan malam tadi..Wia menghapdate entri untuk share dengan uoOls bahawasanya, #wah ayat! hadiah yang di kirim  pada incik dear dah sampai hari ni  la ;p

Mulanya wia tak tahu yang hadiah tu sampai hari ni sebab kirim pun sehari sebelum tarikh bufday incik dear, campur tolak tambah bahagi darab dengan cuti hujung minggu lagi, kompom posmen pun cuti rehat dan beraya makan open house bagai. Okey yang itu tak pasti, tapi yang beshnya dalam pukul 11 pagi tadi, si dear, call wia dan bagitau yang mak dia call bagitau dia dapat satu bungkusan. Tu yang dia excited call wia ;)
Parcel dari wia untuk si dear yang selamat sampai ke tangan dia :D
Bila di tanya wia sama ada wia yang hantar memang wia tak ngaku la kan. Buat suara serius. Untuk meyakinkan dia yang wia bukan pengirim tu dengan niat. Kihkihkih. Habis je cakap call, rupa nya dia pegi call mak dia semula kot, sebab selang beberapa minit kemudian dia hantar mesej yang dia kompom wia yang hantar. Bunyi mesej yang dihantar dirahsia kan :) Tetapi memang wia geram dan lucu pun ada juga. Almaklum la tektik dia nak tahu tu rasa seakan macam tak sabar bebenor..Siap call mak dia balik pulak tu. Dear..Dear :] Memang rasa macam alolor..
Okey sempat mesej sekejap then dia sambung keje balik dan wia pulak perut pun dah lapar sebab tak sarapan kriuk kruik dah rasa bunyi dondang sayang ke hape tak tau..terus masuk daapur capai apa yang ada, masak :) Eh lupa nak bagitau yang wia sempat ke kedai runcit area Restoran Hakim Seksyen 7 beli barang dapur sikit tadi. Jadi siap masak, terus la makan sambil menonton cite Korea kat ntv7..siap bawa meja makan lagi depan tv. Agak malu juga bila housmate lalu lalang..biarkan aje laa. Janji wia kenyang dan selesa :D even badan tak sihat selsema.

Habis je cerita tu, langsung tengok fon kaler merah wia tu, tengok tengok ada mesej multimedia la..Dari si dear. Tak sabar nak tengok terus tekan keyboard,open ada gambar parcel kotak hadiah yang sama cam wia hantar pada si dear. Pelik masa bila pulak ada gambar kalau dear belum balik. Terus call dia... dan kompom la dia dah balik rumah, katanya baru sampai rumah  dan terus dok belek belek hadiah yang wia bagi pada dia.. Terharu sat :') Rupanya dear ambik cuti separuh hari sebab tak sihat, rasa nak demam kata nya. Memang sekarang musim tak sihat kan.. Kena la rajin makan ubat. Baru cepat sembuh.

Apepun syukur alhamdulillah, hadiah yang dikirim telah selamat sampai ke tangan  hari ni. Beshnya lagi dear suka dengan hadiah tu. Lega rasa hati.. Nak tahu apa hadiah yang wia kirimkan pada si dear.. Heee. Malu nak nak tunjuk, biar la rahsia ye :') yang penting weouls rasa selesa dan heppi. Terima kasih incik posmen ;) Wia sangat appreciate tugas yang dilaksanakan. Okey la nak siap siap pegi kelas pertama selepas cuti raya ni.. Kan besh kalau ada transport time tak sihat camni.Oh lupa nak bagitau kelas pagi tadi dibatalkan. Jadi petang ni la kelas pertama wia..midterm midterm. Doakan wia dan incik dear sembuh. Hati berbunga bunga, dear sukaa hadiah tu :)

3 comments:

  1. hope wia n mr dear olwes sihat...n makin bertambah sihat n ceria..beznyer org tu dpt hadiah...jeles sgt2..hihi

    ReplyDelete
  2. sweetnye.. best juge dapat pos2 adiah ni kan? nk try lah nnt..takut xsampai je nanti.. hu2

    ReplyDelete
  3. wahh dah sampai pun ehheh..lieya tertinggal entry menarik nie hehehhe...anyway incik posmen memang hebat sebab dapat hantar hadiah awal kan heheheh..hope wia n dear wia cepat2 sembuh nya

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi