Friday 30 September 2011

Semalam Punya Cerghita..


Assalamualaikum
dan
Salam 1 Zulkaedah buat muslimin dan muslimat :)

Hapdate laju laju. Sebab rasa nak blogwalk bila dah topup volume data broadband. Hee. Okey entri kali ni nak stori pasal malam tadi. Sebenarnya malam semalam housiee wia, dak eyda bawakan wia dan sorang lagi memve serumah kami, fifa pi "open housee" terakhir Syawal kali ni. Dekat UiTM.. Memang meriah uoOls. Buat kat kolam ada air pancut lagi memang besh tempat tue, fanomena malam katsitu memang romantiss. Wia dan member member gerak lepas solat maghrib. Lepas weouls siap siap pakai baju raya. #Kununnya =)

Alhamdulillah kawan wia bawa naik kereta myvi silver dia...Masa tu memang ramai dah sampai. Mungkin majlis pun dah start. ada yang tengah makan makan dan ada pulak yang tengah nyanyi, dan ada yang tengah beratur tunggu nak ambik makanan. Suasana yang gelap samar samar diterangkan dengan lampu jalan kaler oren buat wia tak boleh snap gambar cantik cantik sebab tak guna DSLR..hanya henfon biasa. Nanti kalau tangkap pun tak dapat beza gambar ngan bayang bayang. Hikss.

Target pi open housee anjuran persatuan member wia ni untuk sesama depa saja tapi sengaja dak eyada bawa wia dan fifa pi sekali sebab weouls memang rapat..antara yang lain ;p Ok sampai je sana terus beratur dekat nasi Arab doolu sebab orang makin lama makin ramai..Beratur pun dah jadi Q dah,, memang nampak meriah mengelilingi kolam yang agak besar jugak. Sesetengahnya dah makan dengan penih selera. antara menu yang tersedia adalah Nasi Arab dengan roti nan dan ayam masaak tandoori. *mungkin tapi sedapp dengan sup kurma dan hirisan limau dan acar timun nenas. Antara menu besh lagi char kuew tiow, ais krim, satay dan roti jala. Nyum nyum..
Gambar yg tak di edit..dari kiri  dak eyda, dak fifa dan dak wia ;)
Memang pi pun dengan perut kosong memang semua makanan nak rasa. Sementara tunggu beratur nak ambik nasi, weouls makan ais krim. Nikmat dan sedapp ! :) Sampai je dekat meja nasi Arab tu, lauk diletak dua ketul ayam yang besar besar dengan roti dan cuma nasi je dikurangkan kuantitinya untuk elak habis dan tak mencukupi. Yang penting wia dapat makan makann feveret char kuew tiow yang dibuat sendiri tau. Sedapp sangat..sebab masih panas panas dan dimasak dekat situ.

Rezeki malam tadi memang melimpah ruah. Wia bersyukur sangat even roti jala dan satay tak sempat jamah. Tapi yang pasti malam tadi memang best dan menggamit memori terinadh buat weoul,, wia, dak eyda dan dak fifa. Kami sebaya dan kami rapat dalam satu rumah sewa yang kami diami nih.. Dah tak dapat snap gambar kat sana, maka mulala sesi bergambar raya kenang kenagan dekat rumah sewa nan indah :D Sorry ye tak dapat tempek gambar semalam sebab tak banyak dalam henfon tapi pada dak eyda. Wia cuma tempek gambar seadanya ye uoOls.

Habis dah time beraya ye.. Umur panjang jumpa lagi Syawal tahun depan :)
Yang pasti malam tadi punya moment best sangat2.. Syukur..

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi