Thursday, 2 May 2013

Blog dah ada Lagu ;)

Bismillahirahmanirrahim dan Assalamualaikum...
wahh dah lama blog wia tak berlagu kan..
senyap menyepi saja. Mungkin beri ruang 
untuk orang membaca dengan lebih tenang ;)

tapi rasanya malam ni nak letak lagu dalam blog.
sebab tadi saja usha blog fullmusik..
terjumpa lagu yang tengah meletop di YOUTUBE
sekarang nih.. Bila tengok balik ada kartun comel tengah menari-nari..
buat gwiyomi terus rasa wahh nak letak dalam blog la..Hehe

So, kepada pengunjung dan pembaca..Silalah faham mood
cik blog yang tengah nak layan lagu gwiyomi
yang dirasakan terhibur setiap kali masuk blog. *kununnya lah*
Harap terhibur ye semua..


Harap seronok berblogging setiap kali masuk blog wia ni ye..
Sebenarnya hari ni tok, maksu dan paklang wia balik dari umrah..
tapi esok ye wia update pasal tu..
Sebab entri ni nak bagitahu yang wia letak lagu.
dalam blog secara suka suki sebagai penyeri..



Sekian, selamat berblogging uOls..
hari ni agak letih sebab masak memasak sambut kepulangan tok.
In Shaa Allah nanti wia balas jejak..
Psstt.. hari ni super duper lovely day (",)
Tak sabar nak cerita pasal hari ni pulak untuk entri seterusnya..

4 comments:

  1. hek3... gyii..gyii.. yomii... hehehe.. xD cute gax laa.. huhu :)

    ReplyDelete
  2. alahai . comel je lagu . haha .
    ;)

    ReplyDelete
  3. humph..cutenya violin tu...headphone pun..haih..dua2 benday sya mau

    ReplyDelete
  4. ni kali laaa.haha

    on mood pagi hari cmnie ^_________^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi