Wednesday, 29 May 2013

Dodol durian yang Comel ;)

Bismillahirrahmanirrahim dan assalamualaikum :)
kalau pegi jalan makan angin.
Mesti kita beli ole-ole atau buah tangan kat orang tersayangg kan.

Minggu lepas, mak wia pegi Melaka.
Kemudian dia belikan sedikit buah tangan macam keychain, baju dan
makanan. Ya, makanan yang memang feverett!

mak singgah Nilai, negeri sembilan. dan jalan TAR untuk shopping.
dan mak sempat singgah Nagoya beli kain untuk
buat baju raya nanti..! Suka sangat..Hehe

dan sebenarnya wia nak tunjukkan sesuatu yang comel..
iaitu dodol durian yang diplakstikkan dalam bentuk segi tiga.
Teringat Siti Sifir dan along yang suka kira-kira dengan sumi.
* eh ada kena mengena ke? :P *

tengok tangan comel tu,  tangan adik bongsu..

alahai knapa rasa comei sangat tak tau ..hikhik

Rasanya sangat sedapp. Macam dodol baru lepas siap buat. Yummy! ;)
awat yang wia dok cerita pasal dodol pulak nih..Biasaalah kan dodol.
walaupun wia bukan penggemar dodol..
tapi yang ni rasa lemak manis. Sedapp
pendek kata bentuk dia tu dibalut. Pertama kali wia tengok.
agak jakun sikit. Haha..

Maaflah kalau uOls yang dah biasa tengok tu rasa biasa.
tapi bila makan dodol. Feeling macam hari raya..
Jarang kan kita macam masa hari-hari biasa, Hikss

Oklah selamat berblogging semua....
macam biasa jom blogvespaking !
P/s : tak sabar nak tunggu esok..
harap-harap si dear ingat hari tu.....

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi