Saturday, 11 May 2013

Jamuan untuk Tok dan Sempena Hari Ibu ;)

Bimillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
Malam semalam, ada jamuan keluarga di sebelah ayah.
so, weouls balik kampung untuk berkumpul..

Sebenarnya sempena Hari Ulangtahun tok yang ke-69 
juga hari Ibu yang bakal menjelma esok..Hiks
walaupun tak dapat berkumpul semua..tapi tetap meriah..
kekenyangan dengan banyak juadah alhamdulillah..

Buat BBQ ayam dan sosej. Ada menu, bihun goreng, mi goreng
bubur cha cha, kerepek, kek marble dan etc.
tak ingat sangat sebab semua wia rasa ;)

Tuptup kenyang. Jamuan bermula selepas maghrib.
tapi suasana tahun ni tak sama dengan tahun lepas.
Sebab rasa kehilangan seorang lagi ahli
 keluarga yang kembali ke rahmatullah
bulan Februari lepas. Al- Fatihah..

Ini adalah menu utama..
Yang lain tak sempat snap..Gambar ayam bakar dan sosej..
semuanya gara-gara nak isi perut. Hiks..
alhamdulillah hari ni wia berpuasa 1 Rejab..
Bergambar dengan sepupu bongsu.. Doraemon comel!

Makin susut badan dia..Dah lama sangat tak jumpa..
makin aktif nak taahu sana sini.. Seronok layan :)
Ok selamat berpuasa pada sesiapa yang berpuasa hari ni..
alhamdulillah..Wia bahagia hari ni.. 

Moga kita semua dalam redha Ilahi selalu..
Amin ya rabbal alamin....
Psst : lepas ni nak Qada puasa ganti pulak.

5 comments:

  1. hehe..bestnya..tok muda ya kira 69 okay la tu..huhu..da ad cucu cicit.. kan? huhu
    al fatihah ya buat arwah..
    btw,kerepk yg macm warna hijau tu apa? hehe..tak penah tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tok belum ada cicit lagi. Sebab wia la cucu sulong dia..hee ;)

      warna hijau tu kerepek kacang hijau..Sedapp!

      Delete
  2. seronokkknyaa.
    sampaikan salam pada ibuu yaaa =)
    ckp kat dia, happy mother's dayy =)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi