Friday, 17 May 2013

Hurray!! BE Datang Lagi ;)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
Salam Jumaat buat semua..
Terasa nak kemaskini entri pasal Nuffnang..
Lama tak jenguk akaun ada BE (Buffer Earning) ke tak?


Cashout yang lepas dah cakap sent kat 
akaun tapi belum sampai ke tangan lagi.
Risaunya..Sabar saja lah.. Mungkin belum sampai lagi kot.
dan yang bestnya sekarang dah ada 3 BE tengah menari-nari
up trafik laju-laju lepas nih supaya mana tahu boleh banyak earning.


Alhamdulillah :') Rezeki jangan ditolak..

Menunggu cek dari Nuffnang saja dengan penuh sabar...
Dah 2 bulan nih..Pihak sana lupa ke apa ye, teehee
tak apalah asalkan selamat sampai ke tangan..

Nak merasa jugak duit tu kan? :P
Maklum laa baru pertama kali katanya.
Seronok jugak bila tengah sesak nak nyopping..
ada la sikit walau tak beribu raban..Hihi

Seronok tengok orang sampai dua tiga kali Cashout.
Berbaloi-baloi seronoknya berblogging,,
sambil menyelam minum air..
Itu yang bestnya. Pokok pangkal apapun kena rajin berusaha.
baru dapat lebih kan :'D

Tak apa lah asalkan wia tetap setia dengan Nuffnang..hekhek
al-maklum laa Nuffnang memang tak pernah
 mengecewakan berbanding yang lain-lain. *pendapat wia la*
lain orang lain pendapat kan...

Sincerely me..so chubby! ;)
psstt gmabr wia kat atas bukan gambar terbaru.. iklan*
Sebab tu wia seronok berblogging sambil menaip apa yang kita suka..
boleh jugak tambah income bulan-bulan..Haha
Sungguh lumayan :P ok wia akan tunggu
dan akan khabarkan berita gembira nanti....

Terus setia dalam dunia blogging 
selagi nyawa dikandung badan. Ceewah!
Salam manis buat semua..Ingat tau?! Jangan cepat putus asa.
Rezeki ada dimana-mana. Syukur...

2 comments:

  1. tak pe nak fhm nuffnag tu haha

    ReplyDelete
  2. tahniah,seronoknya dpt BE^^. Semoga murah rezeki selalu :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi