Tuesday, 7 May 2013

Periuk Berasap : Menu Mee Kuah ;)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
Blog dah tak terhapdate sehari dah rasa rindu sangat nak menaip.
Hari-hari rasa bahagia, tenang dan berlapang dada.
Semuanya nikmat dari Ilahi..Syukur alhamdulillah ..

Sehari sebelum mengundi hari tu, wia balik kampung.
Saja nak buat makan-makan kat rumah tok.
Bagi meriah sikit. Sesiapa yang ada, boleh la tolong masak memasak.
Lalu makan beramai-ramai. Menu utama adalah Mee Kuah..
Slurrpp terliur dah ni masa tengah dok menaip entri ni...

Balik kampung seharusnya byat makan-makan...
Barulah seronok sekali sekala jumpa. al-maklum ramai yang bercuti hari tu.
Jadi balik kampung awal pagi, memang niat nak masak memasak.
Jadi elok tepat masa makan tengahari. Kuah dah siap untuk dinikmati
bersama mi kuning atau speggeti.

Siapp! Kuah masih panas dalam periuk

Masa untuk menikmati rasanya ;)

Dua kali jugak bertambah..Haha :'D
 Hari hari makan nasi. Memang nak bertukar selera pulak kan...
Syukur, kesempatan diberi untuk bersama orang-orang tersayangg. Hee
Malamnya pulak ayah belanja KFC.. Subhanallah.. Rezeki melimpah.
Hanya mampu bersyukur padaNya :')
Psstt.. Saya bangga jadi anak Malaysia. Malaysia rumah kita....

5 comments:

  1. Sy dh la puasa. Terliuqqq makk !

    ReplyDelete
  2. akak boleh sharekan resipinye . nmpak sedap jer yg akak buat ni :D

    ReplyDelete
  3. waaaa. sedapppnyaaaa dpattt makannn mee kuahhh.
    bila balik kg tyme raya slu gi rumah pak lang smata-2 nk makan mee kuah maklang buattt.

    Terbaikkkkkk lah! =)

    ReplyDelete
  4. Nasib dah makan...kalau x makin rancak perut berkonsert tgk mee kuah dawia.sedappnye :)

    ReplyDelete
  5. Wah...ni mee ape? lazat XD

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi