Friday, 3 May 2013

Syukur..Pemberian Mekah buat Sekeluarga :)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
Semalam tok wia balik dari umrah..
alhamdulillah selamat sampai Malaysia pada pukul 2.30 petang.
dan selamat sampai kampung pukul 4 petang..
tok nampak lain sangat :') Berhijab dari Mekah.

Syukur 12 hari tok disana, selamat menunaikan ibadah umrah.
ada jamuan kecil-kecilan sambut kepualangan tok.
dan dapat merasa air zam-zam dari tanah suci..
kekacang, kurma dan coklat Arab yang sangat sedapp! 

Coklat dan gula-gula negara Arab besar dan manis :')

Bekas air zam zam yang sangt comel dan arabian :D

Jubah dari Tanah Arab :)

Pemberian tok pada kami sekeluarga..Syukurr..

Wangi-wangian dan inai dari Mekah. tak sabar nak pakai! Hee

Wia dan adik-adik bersama mak ayah dapat 
pemberian Jubah yang super duper lovely selesa.
dari tok ..Seronok sangat. Tercapai wishlist tahun ni..Hikss

Nanti bila dah wia pakai..In Shaa Allah..
wia kongsi dalam blog picisan ni ye..Hehe
Sampai sekarang rasa happi sangat..Cantik!
Gula -gula Arab tu sangat manis dan sedapp..
yang penting besar gula-gula dia..macam gula-gula Langkawi.
tapi mesti la lain rasanya kan ;p

Subhanallah..boleh la merasa pakai jubah sekeluarga tahun ni..Amin.
P/s : Moga wia sempat menjejak kaki dan 
menjalani ibadah di tanah suci kelak.
Amin ya rabbal alamin...

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi