Saturday, 1 May 2010

ღ..MaiN Buih KiuT warNa waRni di BuKu waJah..ღ

Salam terindah dari cik empunya blog..
moga korang kiut miut selalOo..
malam niey aku nak kongsi dan ajak korang main buih warna warni di buku wajah.mungkin dah ramai yang tau pasal ni.
tapi aku yang baru tau ni dengan nak jugak cite kat korang pasal bubbles kat faceboOk..ngee* besh sangat!!
keyh kite mulakan dengan bismillahirrohmanirrahim..

Ok, sekarang sila login facebook masing2 ya kawan-kawan^^....




lepas tu tekan kat keyboard korang..


up up down down left right left right b,a,enter key,right click,up,down


**up, down, right, left tu sila tekan arrow ye..bukan taip perkataan tue**

dan kemudiannyaa...

wink* taraaaa!!!!!!!
MySpace
akan muncul buih2 warna warni bile korang klik2..!!
MySpace
buih yang buat aku teruja*


sangat-sangat la comei
cantik..i like~
MySpace

 koleksi kiut miut aku*
buih warne warni yg mmg besh,,walla!

kalau nak hilangkan buih2 tu,refresh je.Nanti hilang..mudah je kan??
korang try la buat.aku excited habes main buih nie bile tau 
pasal mende nie.hikhik ^^kiut miut dan teruja..
dain aku main lame2 sampai puas..ngee.(n___n)


peace!!!!!!!
http://www.emocutez.com
Nota buat tersayang--->feeling amat merindui si dear incik Bf..
selamat malam dear..dan moga dibuai mimpi indah*(◕ ◕)
rini genap lagi sebulan untuk tarikh yang ku tunggu2..wink* xsabarnye!..

MySpace
Selamat malam dan moga ceria bermain buih-buih cinta 
sahabat bloggerku sekalian^^
--;--'-{@
~Dawia honeyputri~

3 comments:

  1. xdpt main buih kt luar main kt fb pon jd la kn??
    hihi

    ReplyDelete
  2. hikhik..
    mesti la;)
    suke sangat!!

    ReplyDelete
  3. tak jadi pun...huhu.. :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi