Friday 7 May 2010

ღ..SeKadar BiSikan..ღ

Sengaja aku menaip n3 ekspreSs kerna ingin menceritakan apa yang aku rasa tadi,,saat lalu dan kenangan itu...sebenarnya aku rasa tenang sekarang niey..aku punya masa peribadi,,studi dengan tenang..orang-orang yang aku sayang..rasa macam seolah nikmat yang tidak terhingga.. seolah2 nikmat di depan mata niey adalah kebahagian buatku sekrang..jiwa tenang..perasaan sangat2 heppi dan terasa ingin pulang ke kampung---> jumpa mummy daddy..

eSok nak exam tapi teringat nak berblog amat kuat sekarang niey sebab layout blog kiut miut niey dah baru..header baru..mau x teruja kan??..naseb wifi kampus nie kuat..seronok je aku buka lappy terus boleh on9..alangkah bahagia kan2? ramai yang xtahu aku disini punya rumet tapi still banyak privasi..maksudnya personal privasi sebab my rumet selalu g tdo umah kawan dia..jadi,,aku dok sorang2 di meja tulis melayari tenet meneroka dunia maya yang warna warni..hehe.

Tau tak..tadi member aku ada tolongkan aku check status dok dalam hostel tahun depan..cam nerves jugak nak tau keputusan dia,tapi alhamdulillah..jawapannya lulus* sebab apa aku cerita pulak dalam blog  pasala hal niey..sebab blog ini dunia aku meluahakan apa je..sebab ini bukan rahsia..haha.ermm cam lari pulak aku melalut..tak,,sebenarnya untuk kemasukan hostel tahun depan proseduer dia lain2 setiap tahun.

Jadi..nak xnak ikut jer..sebab tahun depan kemasukan pelajar kos biotech..dan kemungkinan aku pulak kos aku,kalau xde aral jugak akan berpindah ke Shah Alam..sebab pertukaran yang tak tahu menahu*kampus terbaru disana yang dengar citenya tgh di renovate* tapi cam awal je lagi nak cite nie semua..lain kali la kongsi lagi..* serius aku masih belum tahu menahu untuk itu.


Bahagia terasa bila dihargai,,terasa bila disakiti* lumrah katanya..tapi di usia aku kini aku mampu tersenyum bangga atas kaki sendiri walau masih disara mummy daddy..tapi aku makin dewasa..!!~ mak ayah..sudah tukar versi panggilan sebenar..kak sayang keduanya..LOvE Forever ^^


Dan dalam bulan 5 niey banyak hari sejarah yang akan berlaku..termasuk hari Ibu dan Hari Guru..walla !! xlama je lagi..lusa sudah hari Ibu..nanti nak buat n3 pasal mak tersayaang dunia akhiraat..sekarang tumpu pada exam..esok POM da bOom..! Doakan daku..kawan2 yang lain sudah banyak yang bercootie..tapi aku jugak tak lama je lagi..moga semuanya selamat!! apa yang selamat? segala2nya..kerna kerna semuanya penting buat diriku sekarang... !!
betapa heppinya jiwa,,tenang minda kerna sesuatu yang indah walau sebentar punya makna yang hanya Allah yang tahu =)


Kepada blogger terhormat..diharap apa2 yang aku tulis tidaklah aku meminta pendapat korang untuk diulas cukup lah berkongsi rasa..blog niey blog peribadi aku sendiri..dan aku sendiri xpandai menerima pendapat org sesuci hati kerna perlu sebab musabab..andai aku join contest sekalipun..bukanlah nak menang semata2..tapi cuma ingin meriahkan suasana..pendapat yang xpatut..kalau orang komen korang pun korang xsuka kan..^^ 

Upss teremo ckit..sebabnya aku xpuas hati dengan seorang sipulan nie yang datang menerjah blog kiut miut nie tapi beri komen yang aku rasa aku tak mintak pun dia komen tentang gambar tue..hahahaha;p malas nak ambik pott..shhhhss.. exam mode* hati kena tenang..ngee* dah tutup mulut..mari solat bersama..alhamdulillah dapat aku tunaikan solat maghrib untk hari niey..Jom kenkawan..mesti yang dah nie..slmt berblogging..
apa yang aku tulis apa yang dirasa hak tercipta milik Cik dawia * harap maklum O.o Nota buat tersayang---> terima kasih kerna menjadi terbaik buatku ^^


Sambung study dan ulangkaji..sangat2 teruja dan tenang..cantik malam niey..
Subhanallah..* aku akan berusaha atas nikmat yang ada..aku mampu sebab aku punya akal yang waras..selamat untuk semua..ceria selaluu..moga kesejahteraan milik kita dari sang Pencipta yanG esa..wallahualam -


aJa-aJa fighting!!
---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi