Monday, 24 May 2010

ღ..Sekadar ucapan buat tatapan Umum..ღ

Salam dan selamat pagi buat blogger,,walker,,reader dan follower blog kiut miut nie;)
heppy weekend buat anda semua..alhamdulillah walau rini cuaca mendung tapi aku bersyukur dapat lagi menikmati tidur yang nyenyak dikala cuti yang panjang bersama famili tersayang..

sekarang  bila kat umah banyak aktiviti xsempat nak update blog dan berblogging..pada blogger yang tak jemu2 komen dan msg di cbox..nnt aku akan balas balik ek;) sebab pc nie erkk susah nak cakap prob dia yang suka hang..mmg makan lama nak taip n3 walhal  dari 10 minit boleh jadi setengah jam..tapi sebenarnya xde la aku menaip 10 mint jer..hehe

Buat blogger yang berkunjung..seperti dik Lin (sugar2 kapas strawberri),newbie..bro long haffiz..nnt saya sempat saya lawat blog anda ye..mungkin bila kemudahan untuk mengon9kan diri niey xmencemburui aku..;) tapi kunjungan korang semua mmg amat aku hargai..nnt aku pegi blog korang..harapnya korang xkecik hati taw..

Apepun aku amat hargai dan jutaan terima kasih yang sangat2..mudah2an korang sentiasa ceria selalu (",) wawa..ketagih nak update blog dah datang...tapi aku hepi sebab xsunyi blog nie dengan kunjungan rakan2 blogger..

"Terima Kasih Banyak2!! "..

---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi