Saturday 1 May 2010

ღ..Selamat Hari Pekeja..ღ

Salam buat semua blogger dan follower blog kiut miut niey
Alhamdulillah rinie kite dah masuk bulan baru dalam bulan masihi iaitu 01 Mei 2010 bersamaan 16 Jamadil Awal 1431H dan jatuh pada hari sabtu..
dan seperti tahun-tahun yang lepas..rini adalah Hari Buruh kalau org dulu-dulu cakap..dan sekarang ditukar kepada Hari Pekerja pada rakyat Malaysia yang berstatus pekeje xkire la pekerja tetap..atau pekerja sementara mahupun kerja sambilan..maka,,secara otomatik pekeje di seluruk pelusuk negeri di Malaysia akan bercootie sehari sempena hari nie..


Kepada ayah & mak tersayang..kak nak ucapkan
"Selamat Hari Pekeje mak ayah!.. boleh rest ye..
ayah mesti suke bila cootie sebab tgk ayah letih sgt bekeje sebab 
jauh sgt tmpat keje..dan kalau hari sabtu walau keje pun setengah hari..badan tetap letih..jadi aku amat menghargai Hari Pekeje walau aku msh blum berstatus pekeje tapi sekurang2nya mak ayah dan semua pekeje dihargai dan dapat rest dari belenggu keje yang banyak..jadi masa nie leh luangkan masa ngan famili..dan mak,,walau keje setiap hari..dan keje rasmi hanya 3 hari..kak tetap nak wish kat mak "Selamat Hari peKeje"..
Jasa dan keringat mak ayah xterbalas dek aku yang siapalah aku tanpa ayah dan mak yang sentiasa dicc nie..i love u mum dad!



Kepada inCik Bfku..kite nk ucapkan...
"Selamat Hari Pekeje untuk awak..leh la rest puas2 cOotie nie ek"
dan mmg kebetulan setiap ari sabtu si dear akan cootie dan xmacam ayah yang bekeje setengah ari..tapi 1/2 hari pun kne keje jugak kan..
Jadi awak ttp kene rest sebab awk dah keje sepenuh komitmen jadi..nie masanya nak restkan badan dan tenangkan minda ek..ilysm!..hikhik sempat lagi tue



Tak lupe pada pekeje yang terpaksa bekeje..mulakan hari anda dengan penuh rasa semngat yang optima..bersabar untuk mencari rezeki yang halal..insyaALLAH..kap,ba',ro,kap,ta,aliff,nun iaitu keberkatan diberikan Allah S.w.T pada hamba2nya yg sabar..amin*

Selamat Hari pekeje ^^
aku nak teruskan study..
aJa aJa fighting!! 
--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi