Friday, 21 May 2010

ღ..PaGi Dan PetanG..ღ

Selamat ptg buat semua blogger yang cumil dan kiut miut :)
Sejak aku balik ke kampung serasa nak taip macam-macam sampaikan xcukup ruang dalam n3 nie tapi apakan daya..pc yang prob aku cuba melepas gian untuk mengetuk keyboard..korang..serius aku heppi bila di umah (:
Banyak yang di rancang dan kadang2 jiwa dan hati sukar kita nak duga kan?..

Girls Myspace Comments



Pada korang yang sudah punya rasa yang sama denga aku tak?..tapi tak pe..aku tak punya cerita best yang nak dkongsi sekarang..cuma countdown hari "itu"..sangat teruja kawan;)
Nak  cite sikit..tadi masa aku ke pasar beli ikan dan sayur..jumpa seorang membe lama perempuan yang dah mmg terputus contact.Walau tak rapat sangat tapi aku masih suka tegur sapa.


nape n3 aku bertajuk pag dan petang?? sebab ambik masa untuk post dengan aktiviti yang full macam tin sardin.ahaksz! keyh2 sambung cerita,dia(member aku tue) seorang yang rajin dan masa aku jumpa dia tadi pun dia tengah jual kuih muih..tapi lain macam dah aku tgk fizikal badan kawan aku yang pemilik nama Farhana Mat Isa..rupa lebih berseri2..badan lebih kurus dari sebelum nie..wajahnya dimekap nipis..
tetiba time aku pun nak beli kuih katsitu ternampak 2 bentuk cincin yang tersarung di jarinya..Jadi aku niey suka bertanya khabar dan perkembangan kawan2.Dia cakap dia dah xbelajar..aku cakap ler ko dah bertunang ke..?

Nak tau apa dia cakap..sambil tersenyum dia bagitau dia dah sah jadi isteri org?..uikhs terkejut "manusia" aku waktu tue..wawa.aku ingat dia main2 usik je..tapi bila dia cakap dia bakal bergelar mak..terus ler aku percaya.Al-maklum cincin pun dah bagi clue kan ^^ nampak dia bahagia..tapi sumpah aku tak tau bila dia kawen..(terkilan).Tapi dimaafkan sebab dah terputus contact..lagipun dia cakap bila aku tanya nape xgtau..

Cuma sekadar cakap..masa tue ang pun kat mna?..maksudnya aku di U la tue.Hmm..patut ler muka berseri2..rupenya bawak budak;) mak cakap kalau pembawa budak yang manis wajahnya berkemungkinan si ibu bakal menimang anak gurl..tapi bila muka masam dan tak berseri,dia mengandung ank lelaki..wallahualam la pasal tue.Itu mak dan org berpengalaman la yang tau kan..

Disebabkan aku xde no.tel dia sebelum nie..kami bertukar nombor telefon..(sempat jugak walau dia dok sibuk jual kuih pada pelanggan yang datang)..tapi bila tengok dia,lebih banyak matang dari aku..huhu* aku nie masih perangai childish..tapi dia dah ada tanggungjawab seorang isteri dan bakal menanggung tanggungjawab seorang ibu..! wee..tahniah Farhana!;) itu je terucap waktu tue..tapi bila dia kawen,bertunang,kenduri aku tak tau sebab kami hanya schoolmate . (xpe lar) tapi dengar2 ramai kawan yang dah kawen muda..pssst.tapi aku xnak lagi.upss..belum bersedia.noktah.

Korang2..aku nak tutp cite pasal nie.tapi nak cakap pasal countdown yang bakal menjelma..
sangat2 tak sabar..sangat2 bersemangat..sangat teruja.Serius banyak yang aku rasa sekarang;) tapi mudah2an segalanya berjalan lancar.Tapi jangan salah sangka bukan aku nak bertunang keyh..(blushing) cuma sekrang cakap pasal bertunang jer aku rasa n3 aku..
ngee* cuma sekadar kebetulan kawan2..

cuma sekarang teringin nak dapat hadiah cenggini:-
dah lame xdapat---> yeke??;)


n3 aku kali nie sekadar apa yang terlintas dan apa yang berlaku sekarang..tsk.tsk.masih xbesh on9 di pc yang kiut niey..nape?..prob yang xhabes2.huhu..alolor nnt merajuk pulak dia(PC)..cuma sekarang aku tak sabar tunggu countdown tue..;-B serius .

Sangat gembira di umah tapi aku sangat xsabar lagi hari itu..sambil menaip n3 sambil menyedut air kelapa muda shake..sluurrp..petang yang panas dan menyegarkan..^^ korang..aku bahagia cuma belum punya idea yang besh untuk dikongsi desini..nota buat tersayang--> sangat rindu si dear..psstt  tak sabar  nak jumpe;)

Salam manis bersulam senyuman yang berpanjangan..n3 nie sekadar mengupdate blog niey..nanti cite besh mesti aku kongsi kat sini punye..cuma dah ramai kawan yang dah kawen weh..huhu.Tapi aku masih punya impian dan sayap nie masih belum mahu terbang dari ketiak mak ayah..Sekian dari aku..slmat berblogging dan berblogwalking (",)

---;--'-{@
~Dawia HOneyputri~

2 comments:

  1. wawa..hepi adik kt kampung ek..hav a nice holiday dear.. :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi