Monday 26 September 2011

Fountain Coklat :)


Assalamualaikum dan Salam ceria uoOls :)
Syukur hari ni puasa hari ke6 dalam bulan Syawal jadi boleh la beraya esok. Biskut raya pun masih ada lagi sikit dalam tupperware yang tapau hari tue, siap ada juga serdak sikit sikit. Heheh..Semangat nak beraya di akhir akhir Syawal ni kan. Sebab ini mungkin minggu terakhir beraya kan. Open Housee pun dah berakhir semalam kalau tak salah. Mungkin ada juga yang buat dua tiga hari terdekat ni.. sebab masih sempat kan. Beraya sampai sebulan. Memang meriah!! Kemudian umur panjang jumpa lagi tahun depan. InsyaAllah..

Intro semua pasal di akhir Syawal ni..Memang nikmat puasa tau uoOls tapi cabaran nya memang tinggi. Kebetulan member wia pulak hari ni depa kena buat perniagaan kecil kecilan kat booth "Student Center" sebelah kafe U tempat wia belajar untuk subjek Small Bisness katanya.Semester ni wia tak ambik lagi. Jadi dah kebetulan kelas batal, tapi dah bersiap molek dah. Langsung juga ke kampus terus pegi perpustakaan dan agak 2 jam disana baru la wia turun ke bawah kafe untuk print asaimen. 

Disitu laa wia terjumpa membe membe satu kelas kira coursemate la dok sibuk menjual segala jenis produk kek dari coklat bar, kek coklat, air coklat dan fountain coklat :) Memang semuanya serba sikit tapi nampak yummy. Tambah bila tengok donut kecil comei yang menyelerakan. Memang nafsu makan tergoda uoOls. Disebabkan member yang menjual untuk projel final depa, dan depa pun kenal siap dok promote panggil..wa pun ambik hati dan beli strawberi coklat yang dicelup dan kek coklat. Untuk berbuka nanti ..Hee. Coklat ! Siapa tak suka kan ;) Dari yang kecil sampai dewasa suka makan.
Gambar yang mengiurkan nafsu makan wia =D
Fountain ni memang besh..Nanti nak beli satu la buat makan makan ngan famili tersayang kat rumah. Teehee. Balik terus singgah beli sayur sayuran untuk bekalan seminggu dekat rumah.. Dalam hati ni pertama kali nak rasa buahan yang dicelup coklat. Balik terus simpan dalam peti ais..Okey nak bersiap dulu, nak beli barang sikit. Member  ajak sebab dia bawa kereta ;) Okey petang ni ada kelas lagi. Psstt tak sabar makan stroberi celup coklat dan kek coklat berbuka nanti..Heppi Selalu. 

P/s : Gambar real tak sempat snap tadi. #Fakta dah lama teringin nak makan. Akhirnya dapat juga merasa hari ni,walaupun agak mahal sikit wia rasa, tapi berbaloi rasa tekak. Wink !

2 comments:

  1. sooo tempting...!!!
    i can't stand choco indulgence temptation!@_@

    ReplyDelete
  2. pernah tgk org mkn coklat ala stawberry cam2...kwn bw kat hotel....sedap..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi