Thursday 22 September 2011

Hobi + Mood Rajin Menjelma ;p

Assalamualaikum dan salam ceria semua..

Taraa..Blog bertukar wajah!!. Teehee.. Tukar mood pulak. Biasa la hobi time ada kerajinan dan nikmat kesihatan yang tuhan anugerahkan. Walhal semalam semalam sakit. Siap muntah bagai. Okeyy salah makan. Itu punca nya. Itu next entri wia cerita okey. Sekarang berceloteh pasal wajah blog yang baru even ada yang masih wia kekalkan. Biarlah kenangan. Tapi harap uoOls suka blog wia ang baru ni..

Semalaman private kan blog. Akhirnya petang ni dapat juga publickan semula. Bukan apa, bila terasa macam nak tukar, serta merta tukar. Mood mengedit datang mencurah. Sebab tu rasa nak tukar. Antara yang bertukar adalah header kepada yang lebih lebih simple. Double simple nak tunjukkan yang header betul betul simple. Kemudian uOls boleh perasan sendiri kan.
Tema kali ni kepadaa biru. sebab memang fevert kaler yang wia suka adalah kaler biru. Harap uOls sedap mata memandang bila dah datang berkunjung ke blog picisan wia nih. Gigih settlekn malam tadi. Pagi ni siapkan sikit. Even tak ada la header flash bagai.. tapi rasa diri sendiri puas hati. :'D Itu yang penting sebenarnya..

Okey harapnya lepas ni rajin la mengapdate. Jangan ditanya kenapa ada widget yang wia tak remove. Sebab ada sentimental value kat situ.. Yang hanya wia dan sang pencipta tahu disebalik sepanjang wia bergelar blogger. Jadi, inilah blog picisan Dawia Honeyputri. Suka kan menda kiut miut cam kanak kanak ribena walaupun usia dah menjangkau 22 tahun. Kuikuikui.

Selamat datang ke perubahan yang baru dalam blog wia. Keep & touch wia punya blog ye.
Selamat Berblogging uoOls. Komen la andai ada pendapat uoOls yang boleh mencantikkan blog wia ni lagi. Hee. Okeylah dah tak de kelas ni, boleh lah mengadap lappy 24 jam. Jom blogging.

Blog publish semula. Harap awak, awak dan awak yang tengah baca tu suka ek.
Senyum senyum selalu.

6 comments:

  1. cute jee..newbies nih..hee

    ReplyDelete
  2. ngehh suka ngan wajah baru nie..smart..gabungan warna yang sangat matching..anyway slamat berbloging wia..

    ReplyDelete
  3. @ lieya_idlia2307 terima ksih tau..ehee :x

    slmt berblogging jga..

    ^^

    ReplyDelete
  4. nice appearance le...syabas!

    ReplyDelete
  5. blog kite kaler merah..hehehe

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi