Thursday, 9 September 2010

.9 September.. Selamat Ulangtahun Kelahiran My Dear ♥.

Salam dan selamat malam bl0gger, f0llower dan reader bl0g ku ini (:
Alhamdulillah.. dah hampir sebulan kita berpuaSa walaupun bagi kaum Hawa seperti aku ada yang tak genap sebab diberi pelepasan istimewa..hehe :D Salam 29 Ramadhan semua. Hari nih aku rasa baru semalam aku dengar pengumumuman t0k wan penyimpan m0hor besar raja-raja mengumumkan es0k puasa untuk tahun nih. Tapi malam nih pulak kita akan dengar pengumuman esok raya atau tak. Dan sekali lagi t0k wan tu muncul di kaca tv untuk pengumuman itu.. dan tadi dah umum luSa raya ! yippe!

Petang tadi, mesti orang teng0k anak bulan atau baby bulan untuk menentukan esok puasa atau tidak.. sy0knya bila raya! Pasti meriah bagi aku setiap tahun untuk saling kunjung-mengunjung, jumpa sanak saudara yang kama tak berjumpa. Hee bahagianya rasa.. tapi malam nih aku bukan lah nak cakap pasal persiapan raya semata-mata. Itu hanyalah intr0 bagi aktiviti aku sepanjang minggu akhir Ramadhan.. Tapi adalah mengenai tajuk entri aku malam nih.
Happy Birthday Myspace Comments
1 4 3:-*
Malam ni adalah malam istimewa sebab aku countdown besday buah hati putera jantungku..Incik BF tersayang satu-satunya.. Si dear yang aku panggil dalam bl0g maya ku ini..ok sekarang nak nyanyikan sedikit untuk beliau.ngee ;)
Sudikanlah pahlawanku..Hanya Untukmu-->(“,)
Hepy bufday to you..
Heppi beSday to you..
Heppy bufday heppy besday..
Heppi birthday to you my dear soulmate.
Selamat Hari Jadi..
Selamat hari Lahir..
Selamat Hari Jadi selamat hari lahir..
Slamat hari Jadi.. sayangku cinta hati ;)
my dear merangkap kekasih cinta hati
Pada kekasih hati, my dear..m0ga panjang umur murah rezeki dan sukses dalam segala bidang yang diceburi:) sayangmu harap dear sentiasa sihat sejahtera hendaknya..amin* Sebelum tu, di kesempatan yang ada sayangmu nak mohon maaf sebab  tak berkesempatan nak p0s hadiah sebab sibuk dengan persediaan hari raya Aidilfitri:'(
kalau dear baca, saya nak dear tahu ilysm (:
nanti minggu depan hadiah tu shampai..hehe.
Happy Birthday Myspace Comments
Tahun nih 9 september, genap sudah usiamu LOvE.Tadi saya call dear, badan dear tak berapa sihat akibat flu. Harap cepat sembuh. Saya nak dear dapat breraya dengan heppi dan ceria. Kebetulan hari jadi dear, jatuh pada tanggal 30 Ramadhan 1431H. Hari terakhir kita berpuasa sayang~ Dengan izin Allah, doa akan dimakbulkan pada malamnya. Mudah²an :) 9 SEPTEMBER..heppy bufday my dear LOvE !!
l0ve note:expecially f0r my bel0ved BF♥    
mencintaimu,,
----;---'--{@
 ~Dawia Honeyputri~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi