Tuesday 21 September 2010

.Muncul Kembali Aktif Setelah Segar Dari Cuti yang Besh.

Assalamualaikum dan selamat malam dunia bl0g dunia maya ku :)
hari nih 20hb bersamaan 11 syawal baru aku boleh hapdate bl0g ni dengan masa free ckit sebab sekarang dah berada di h0stel Bestari Jaya yang canggih manggih ni. Tempat yang aku paling maleh nak balik lepas beraya. Nak tak nak dah seminggu aku tak hapdate nih..
maklum la..raya adalah hari untuk bersuka ria di alam nyata bersama famili dan orang tercinta..hehe ;) rindu pada bl0g nih dan gian untuk menaip amatlah membuak-buak sekali.. mana taknya, sebelum ni aku cuma BW (blogwalking) rakan-rakan bl0gger tapi tak sempat hapdate sebab last aku menaip 2 minggu lepaih ;)

Amatlah lama kan3x..huhu. Tapi xpa, aku rasa puas balik bercuti awal seminggu dari kawan-kawan yang lain..tinggal 2 kelas atau kata nama lain p0nteng..shhhsss :$ hehe.. tapi xpa la, aku tak penah ponteng lagi. Di sebbkan semangat raya memuncak..3hb lepas aku bertolak ke kampung..yippy! ^^ tapi petang semalam dah sampai sini. Penat naik 3 bijik bas. Malamnya buat asaimen berkumpulan untuk perbentangan subjek Marketing hari nih ! dan akhirnya selesai sudah..ngee :D senyum lebar usaha membaca kejayaaan. Even, aku ada nreves, aku cuak tapi aku maintaaikan diri dan cuba naturalkan diri sebaik mungkin. Akhirnya tadi awal pagi..aku group ketiga buat perbentangan.
Panjang berjela aku bercakaap, tapi tak tau audiens faham ke tidak. Huhu. Okieh, ni aktiviti hari ni. Aku sangat letih sebab maam tadi pun tido tak cukup. Tambah dengan perjalanan jauh semalam 7 jam dari utara. Buat slide. Dan akhirnya hari ni boleh tarik nafas, tido dengan nyenyaknya..hehe=D suka sangat !

Bercuti banyak dan banyak cerita nak dicoret tapi dah tak tau nak mula dari mana jadi aku mula dengan aktiviti hari ni. Dan esok kalau rajin aku hapdate pasal raya aku yang sederhana tapi meriah tu:P tunggu ye.. ni aku sedang melalui mood raya di perantauan semula. Kalaulah cuti panjang lagi.. O.o
Pic ceria lepas bercuti 2 minggu ;)
raya dan bersama keluarga la katakan :P hehe
Ok, aku bahagia  cuti baru-baru nih. Banyak yang aku lalui. Raya memang BESHH !:) serius tak tipu. Mengeratkan silaturahim.. aku suka saangat momen-m0men tu.. rasa nak je diputarkan balik kenangan-kenangan manis tu. Wee.. bestnya !! nak raya lagi, lagi dan lagi.. Tapi apepun aku kena siapkan asaimen cepat-cepat. Buat test. dan ulangkaji sebab raya tetap raya..pejam celik, pejam celik, kurang sebulan lagi aku dah nak final. Cepat je masa berlalu..


Setakat nih dulu aku hapdate. Agak lama dah tak  menaip entri dan tak sabaq nak cerita pasai raya pulak..hehe ;) semangat nih tapi sabik ada asaimen ja nih. Kalau dak dah lama pulun menaip tak ingt alam sebab nak kongsi raya dalam bl0g aku satu2nya ni. Memang dah gian. Aku akan hapdate tapi pelan-pelan cari masa yang sesuai.. Tunggu ya (,")
masa kat h0stel la dapat hapdate klau kat umah bergilir-gilir guna pc kami 4 beradik dari yang sulong sampai ke b0ngsu. " Sharing is Caring"..rite?.
Cik Empunya bl0g kembali mengaktifkan diri setelah segar dari cuti yng besh.. Puas! 2 minggu dengan suasana 1001 nikmat dan kenagan manis yang tak dapat di lupakan.
bahagia raya dengan famili tercinta & si dear..
packing biskut raya, kek raya dan bahulu buat bekalan mood raya desini.
melaram pakai baju raya pilihan sendiri tahun ni.
kawan-kawan terbaik datang kunjung-mengunjung ke rumah..heppi!

Dan banyak lagi..ngee=D okieh nak sambung buat asaimen semula. Aku mesti strunggle untuk terbaik dalam sem nih. Nantikan entri raya aku sebab raya kan sebulan..dan sekarang aku akui aku memang sedanga dalam mood raya:) ;)
selamat Berblogging dan berblogwalking blogger sekalian..

----;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

  1. assalamu alaikum..selamat hari raya..tambahlah lebih banyk informasi..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi