Monday 6 September 2010

.Lama tak Hapdate..Penuh Dengan Aktiviti perSedian Menyambut Syawal:).

Salam dam selamat malam buat blogger yang berkunjung (:
Terasa lama dah tak hapdate blog setelah masuk hari keempat aku di umah..lama sungguh k0t. Rasa dah lama tak hapdate blog nia. Bukan sebab busy sangat tapi hanya sekadar buat persediaan raya bagai:) Malah pc kat umah nih dok kongsi-kongsi..tak sempat nak hapdate. Tapi serius aku rindu nak hapdate.. Rindu nak BW! tapi besh kat umah. Banyak aktiviti..(",) wink*

Tapi aku tak hapdate, bukan bermakna aku tak view blog aku nih..cuma sekadar balas msg di cbok comei aku pasa sesiapa yang berkunjung..sebab masa kat umah dah tak free..hehe :D faham-faham ajelah kan ;)
Dah lama tak hapdate mestilah banyak yang nak diceritakan tapi tak tau aku nak mula dari mana. Sungguh! tapi yang pasati semua yang menggembirakan.. aku dah selamat samapi kat umah dengan 4 buah bas. Adekku Nana pun dah balik pada hari yang sama 3hb baru-baru nih. Sekarang dah habes kemas umah.. raya sakan la katakan.. san semalam hari Ahad. Ramai yang g sopinks ! so, aku jugak tak ketinggalan. Even baju raya dah beli..tapi ada jugak barang yang dibeli lagi aku sopinks habis-habisan semalam dengan Nana, adekku sorang tu :P


Wah dah beberapa hari nak raya pusat bandar Parit Buntar memang akan penuh dengan orang ramai (,") terkejut tengok! tapi syokk dengan suasana tu.! serius ramai oarang susah nak pilih-pilih baju, tudung kasut..setiap kedai ramai orang. Aku yang nak cari tudung rambang mata dan fenin untuk pilih. Tapi semalam kami tak la borong sangat cuma sopinks pa yang patut. Hehe.

Semalam keluarga berkumpul..ayah pulak tak keja..gotong royong bersihkan umah la! ;) petang tu, mak dan ayah keluar..ingat pegi mana sebab mak macam secret masa tu..rupanya..mak sms kata nak pegi beli barang dan oven ! Walaweh, oven aku tu ha dah r0sak sangat beberapa bulan lepas. Aku ingat dah tak b0leh buat biskut raya dah tahun nih tapi alhamdulillah mak memang memahami aku..ngee:D sayang mak ketat-ketat :) okieh, mak dah panggil-panggil tu..masa untuk buat biskut raya ! wee ;) suka3x ! yippy !!

Selamat BW semua..kalau sempat aku hapdate lagi. Maklumlah belum beli broadband lagi, maka nak hapdate pun lambat ckit kat umah nia. Masa mencemburui tambah tambah nak raya pulak kan..hikhik. Btw, selamat bepuasa 5 hari terakhir di Bulan Ramadhan Al-Mubarak bl0gger sekalian..salam ceria (",) psstt aku dah mula addict dengan pink gittchu :) 
---;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi