Thursday 2 September 2010

Heppi teSt m0de.. :) laSt day

Assalamualaikum dan salam buat bl0gger sekalian (:
Hari ni agak busy sebab ada kelas ganti dan test IE. Mencabar jugak sebab aku akan ambik sorang-sorang sebab semangat balik kampung awal punya pasal ;) tapi tu semua tak penting, yang pasti aku blh buat test dengan jayanya hari ni di bilik pensyarah. Malu kot..plus mesti janggalDan la 1st time buat macam ni. Even kat sekolah pun tak penah buat ujian dalam bilik guru..inikn pulak lecturer. Huhu. Pastu, bukan lecturer tu sorang je..tapi dalam bilik tu ada lah dalam 3 orang lecturer dalam sunyi, huhu.. tapi aku mesti tabah.

Malam tadi dah buat ulangkaji sekadar termampu tapi hati nia dok teringat kampung dan hari raya. Ahaks! Maklumlah lagi berapa hari je lagi.. 8 hari pejalm pejam celik sekejap je. Tak pe, sekarang ni pun dengar lagu raya sambil hapdate entri dan menaip..  lagu kat bl0g pun dah tukar ni sebab excited raya..hee=D setahun sekali. Jadi lagi seminggu je nak raya, jadi ok la aku pasang lagu raya naik semangat ckit kan :)


Okieh la aku nak pegi ulangkaji apa yang patut. doakan aku.. lepas je kelas  akaun kejap lagi, aku ambik petang dalam pukul 2 kejap lagi. dan seterusnya kelas petang nnt..huhu. Pukul 5 sampai 6.30 petang.. Doakan saya dapat jawab test sorang-sorang tu ye (: saya ready cuma nerves ckit tak banyak.

excited and stuggle m0od (:
Even just test tapi hati amat berdebar-debar dengan perasaan bercampur baur. Lega dapat rest yang cukup hari nie.. tapi aku nak kena strunggle test sebelum bersuka ria balik kampung dengan jayanya..ahaks ! Ok, time to study and prepare what the beSt i need.
Salam kemaafan dan d0akan saya (:

update* entri kat atas aku menaip sebelum pegi kelas, tapi nih aku taip lepas balik dari kelas dan buat test. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. aku puas hati dengan struktur sialan, objectif tapi essay..ouh ! satu je betul..kot. Tapi panjang berjela aku taip ok..haha :D sejam je aku dalam bilik lecture. Puas hati dok tempat empuk, ada penghawa dingin.. Best! dan tenang :) akhirnya tepat pukul 3 petang settle..hee=D
OK nak rest kejap sebab petang nih ada clas ganti raya...habis je kelas petang nih aku dah b0len BerCutiiiiiii :P Salam  Ceria..jumpa malam nnt aku hapdate lagi..insya Allah :)
---;-----{@

~Dawia honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi