Thursday 10 February 2011

Aura Perbentangan Tumpah Ke Gambar :) Nak tahu Teng0k Sendiri..

Salam dan hell0w mell0w rakyat jelata dunia bl0g ;) Alhamdulillah hari ke hari aku rasa makin bersemangat untuk habiskan studi untuk sem nih. Mana tak nya kurang dari sebulan lagi aku dah nak final exam dah cek oii..dengan jaya dan bangganya aku nak heb0h katsini yang aku dah selesai lepasi hari hari yang buat hati aku tak henti bergetar. Yey! dua perbentangan dan siap. Legaanya rasa. Syukur..
Heppi kot tak payah nak fikir fikir pasal presentati0n lagi. Lepas ni tumpu untuk final je lagi. ngee:'D aku keterujaan desitu ye kawan kawan. Ok, tadi dapat gambar semalam masa perbentangan. Tapi waktu tu, sebelum presentati0n la ye. Sebab semasa perbentangan depan pensyarah tu tak sempatnya nak snap snap bagai. Hee uoOls faham faham ajelah. Okiehlah entri malam ni penuh gambar dari aku dan classmate :'D Biasa biasa tapi yang penting.. enj0y itu yang utama. Kan? KuiKui. 

tangga pun jadi tempat snap ramai ramai ;)

snap tanpa senyum nampak gigi :P

Aku, Fatin, Sara, Komathy dan As
claSsmate ;)

Tempat sama tapi aksi berbeza ..haha

ohlalalalalalala ;)

semulajadi terlebih cahaya sudah O.o

Sempat snap di balai menunggu sebelum presentation 
padahal depat bilik penyarah je k0t :P

Huu nampak kerendahan desitu ye kawan kawan :')

Okey semat dalam album bl0g sudah. Publish yang ini je yang lain simpan dalam hati. Eh tak simpan dalam f0lder buat kenangan sudah ..hehe. Maaflah entri pendek sebab aku terlalu busy. Gaya mintak maaf macam ada yang ambik berat je pasal bl0g aku nia. sabar ajelah. Huu. Selamat berbl0gging semua. Yang penting minggu ni sibuk tapi sempaty hapdate tu kira ok la kan. Itu tandanya aku RINDU bl0g ni dan arena menaip. Betoii tak tipu punya. Es0k last kelas untuk minggu ni sebelum cuti panjang. Salam penuh keceriaan. Adi0s~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi