Wednesday 9 February 2011

Suka Perbentangan Dalam KelaS yang Macam Kacang Hazel !!

Salam pembuka bicara ;) Huaa nak larik dari masa bole? Sebab sekarang ni aku cuma nak cepat cepat pegi dari Selasa dan Rabu minggu nih. Shuhh shuuh pegi la jauh sebab entahla mungkin sebab ada test dan presentation bertimbun k0t! Mungkin jugak aku malas nak tempuh hari hari sukar.. see nak mudah dan bersenang lenang je aku. Maklumlah suka bermanja manja dengan buku tapi malas pulak nak elaborate. heheh.. Ok, selasa yakni semalam dah lepaih dah. Lega satu bab pasal test law. Nasib macam kacang je..tsk tsk. Memang best la soalan dia. Senyum lebau nampak soalan tu..
 
Pagi ni pulak ada kelas, kena present Selling dan malam ada Bis Computer kena present jugak. Wish me luck with my gr0up member ye.. Psst speaking sikit sebab nak biasakan cakap omputih supaya masa presentation nanti tak tergeliat lidah. Kuikui. Memandai je aku.. tapi serius nebes la sebab ni pertama kali untuk sem ni setelah sekian lama. Dan  pensyarah dia lain macam sikit. Toing t0ing..kira mencabar la sikit kan? tipulah kalau tak nebes tu. Cuma sekarang ni aku kurang kompiden walaupun tak sabar sabar nak habiskan hari ni. Hooyeh! lepas tu tak payah ingat apa apa dah.. harap harap*
 
Persediaan dah dibuat, perasaan ingin buat yang terbaik. Itu matlamat aku:) aku nak cuba atasi nebes yang berleluasa. Sekarang memang tak rasa lagi debaran tapi kejap lagi memang dup dap dup dap laa jawabnya. Haishh mengalahkan orang nak kawen pulak. Mengada ngada kan hati, jantung, limpa aku nih ..isk isk isk sambil geleng kepala berkali kali* 

Okeylah aku ngaku aku suka nebes tapi dalam masa yang sama aku teruja k0t cakap depan orang. Hari ni ada dua, jadi memang betul betul perlukan stamina yang kuat. Jadi kita minum dulu ! :D minum teh 'O' panas je dengan ban bilis. Jom jom bekpes.. jangan difikirkan sangat pasal presentation yang mendebarkan hati ku ini..lalalalalala. Menyanyi nyanyi buat penghibur hati sekarang.. tapi nape mr.dear tak f0n pun pagi ni =.=' tacing!


Ok sebelum em0si aku berpusing 360 darjah.. baik aku diam diam bl0gwalk blog uoOls kan lagi best. Hikhik. Selamat presentati0n buat aku dan kawan kawan satu gr0up. Pada sesiapa yang ambik test tu jugak selamat berjaya aku ucapkan. Mudah mudahan kita dapat keberkatan dariNya..amin* Tapi apepun aku nak cakap yang aku quit busy kebekalangan untuk minggu ni. Harap cepat berlalu dan malas nak fikir fikir dah. Bila bl0g pun lama tak hapdate, jawabnya earning kat nuffy pun dah naik sikit tapi buffered earning dah jadi metered earning..aiseh! sedih la jawabnya. Eh eh tetiba terselit stori pasal nuffnang..


Sedih k0t tengok dah tak ada buffered. Tak apalah nanti aku gigih lagi untuk masa akan datang. Sekarang tumpu pada test dan presentation sebab dah tak lama lagi nak final dah !! pusing pening pusing pening.. Serabut. Istighfar.. Oklah moga hari ni u)ols ceria ceria selalu. Sory tak dapat hapdate kerap walaupun banyak cerita nak stori. Adi0s. See u again geng ! Banyak bersabau dan cay0kk cay0kk fighting :'D

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi