Saturday, 12 February 2011

Kerana Wang 100 yang Begitu Tinggi Nilainya.. Aku paSrah !

Assalamualaikum dan ceria semua :)
Target dalam diri nak buat asaimen sampai siap ! tetiba terkulai dalam angan angan. Ok aku tipu* Aku melenc0ng satu tab untuk bl0g, satu tab untuk faceb00k dan satu tab lagi w0rd. Ehem ehem k0rang faham faham sendiri la ye. Wink* Jawabnya bila la nak siap kalau tak bersungguh kan? tapi aku dah penat tadi. Jadi sambil bl0gwalk sambil menaip untuk entertaiment katanya.Hehe:D Sebenarnya aku terkilan satu hal malam semalam iaitu mengenai Duit. Hmm hal ni memang menjadi kebimbangan setiap insan :( terutama mestilah aku. Nama pun bl0g dan entri aku..
Ok malam semalam dan settle bayar duit yang mulanya RM100 telah turun RM1 kepada RM99 yang k0mpomnya. Oho turun satu ringgit je. Jap jap sekarang uOols yang baca ni mesti bingung sebab apakah aku bayar duit banyak banyak ni aoa hal kan?.. Jadi aku terus terang itu rahsia kerajaan. Tapi yang penting duit itu dah tak ada dalam simpanan aku lagi tu yang buat aku sedih. Mungkin bayar tanoa rela pun ada. Toink toink. Kata dear jangan difikir atau mengeluh denga perkara yang berlaku. Yang penting mesti ada hikmahnya..amin* moga masin kata kata dear ;)
Duit not RM100 dari ayah >.<
 

Moga hari yang akan tiba, aku berasa bahagia dan gembira. Sebab persiapan semua dah dibuat kalau nak tarik diri. Dengar serius macam kena kawin paksa je kan?.. Tapi bila uoOls fikir fikir balik, kawin hanya kena bayar RM99 ke? Fuhh pecah peluh bila fikir. Tapi aku suka nombor sembilan. Ada ong gittu. Jadi lepasni aku tekad aku takmau mengeluh lagi. Sebab ianya bukan boleh mendatangkan apa apa pun. Jadi aku dengan rela hati lepaskan rasa kesal keluh kesah desini. Harapnya hari Isnin nie semuanya terbaik dan baik baik je. Mahal k0t bayar.. harap berbal0i bal0i. Untuk apa yang aku harapkan. Untuk event kat bawah ni laaaaa. O.o teruja ada.. nebes ada. Eksited ada..ngaaa :'D
Red Carpet Event :)

Hooyeh dah terlanjur cakap biarlah aku berterus terang yang fakulti aku akan adakan makan malam tahunan. Disebabkan itu, ni pertama kali nak j0in. Jadi sebab itulah aku rasa macam mahal dan luar biasa harganya. Tapi persediaan dah dibuat. Harap semuanya beralan lancar. walaupun aku masih rasa tertipudengan seorang kawan yang mulanya nak pegi sekali dan dia yang beriya iya ajak aku pegi diner ni.. tapi akhirnya dia yang tak pegi. Agak kecewa dekat situ. Nanti aku pegi dengan Fatin. Tarikhnya hari Isnin nie.. yang kononnya hari Kekasih..tapi jagan sambut ye wahai kawan seagamaku agama Islam. Berdosa ganjarannya. Nauzubillah~

Selamat berbl0gging kalian. Terima kasih datang bl0g nih. Dan aku rasa nak ren0vate bl0g ni sikit demi sikit. Psst.. cepat b0san la katakan. Duit perlu disimpan untuk masa depan. Sampai sekarang, aku masih jngidam gelang tangan silver tu..mata bersinar serta merta:) Oh... miS you.xOxo. Rindu kawan kawan jugak. See u next entri. Banyak lagi yang aku nak stori desini ;)

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi