Wednesday 2 February 2011

BerMulaLah Cuti CNY. Heppi Holidae Geng !

Salam dan selamat pagi :) Yippe! mula mula nak l0mpat tinggi tinggi sebab akhirnya hasrat aku nak balik kampung untuk cuti CNY termakbul:') Alhamdulillah.. walaupun malam tadi penat sesangat.Dengan kan ramai orang di Bukit Jalil..cuti ni memang terbaik. Semua kaum dan bangsa turun sesama naik bas untuk bercuti termasuk la aku..hikSs. Memang best tapi sampai malam kot. 12 jam atas jalan raya memang kematu badan. AhakS. Tapi syukur semuanya selamat.Aku rasa heppi dapat jumpa famili. Dapat jugak bercuti CNY.. hurray!
Kawan kawan aku dah start cuti.. siap dapat la balik awal dari yang lain sebab depa ada test lagi petang ni.. aku ambik awai. Itulah dikatakan rezekli masing masing. Memang terbaiklah. Tapi aku nak cerita sikit yang aku jumpa bekas classmate aku masa di tingkatan 6. Sumpah aku lupa nama dia, tapi dia ingat nama aku.Terharu :'D memang tapi aku nak bagitau dia memang budak cina yang paling hensem lah yang aku ada penah berkawan sebab muka dia ala ala cina Korea sikit sikit. Jadi hempa banyangkanlah cemana rupanya ;)
heppi h0lidae ;)

Dia tetap macam dulu. Tak berubah, baik dan humble. Lepas tu barulah bertanya khabar dan namanya Leo. Baru aku ingat. Nama yang sedap. Acece aku dok sebut nama dia macam aku suka dia pulak kan? Tak adalah cuma terkejut jumpa kawan lama yang dah dua tahun tak jumpa. Rupanya dia studi UPM dalam mechanical engginering. Hebatlah! Tabikk lepas tu terus kami buat hal masing masing sebab platform tunggu bas tak sama. Aiyak terluoa tukar no. f0n. Itu memang aku dikala kepanasan tak sempa punya nak buat tu semua. Dah la baru baru form6 ada buat gathering.. aku tak dapat pi.. terkilan* sebab aku belum balik cuti lagi..huu.

Eh tamau sedih sedih.. sekarang aku dekat rumah. Harisnya ceria.. tinggalkan segala galanya pasal belajar sekejap dan sekarang nak bergembira ngan famili. Pendek kata semua ahli keluarga dah ada. Banyak yang planning  dalam kepala ni dengan nak jumpa membe lama dan famili plan. Psstt.. teruja. Sebab tuaku gagahkan diri balik walaupun cuti tak semegah mana ;) Harap harap semuanya okies. Oklah banyak kerja nak buat. Banyak hal kena siap. yang penting HEPPI ChineSs New Year buat uOols. Walaupun tak sambut tapi kita tetap cuti dan kONGSI raya kan? :"D harusnya heppi..ngee.
Syoknya Holiday CNY. Ayah cuti, emak da aku da Nana. Maka boleh holidae sepuas hati..termasuk boleh buat famili day. Hee. Sebab bukan senang semua orang boleh ada bersama sama.Aku BAHAGIA ;)

Okiehlah heppy bl0gwalk ;) Alamak seorang membe aku dah jumpa bl0g aku. Malu:$ Dakcomot nama nickname dalam bl0g ni.. Aigoo malunya. harap harap dia tak stori pada orang. Sebab aku selesa menaip dan meluah bila hanya pada orang yang tak mengenali aku. ting! Tipu* Haruslah pada yang mengetahui dan suka membaca bl0g kesayangan nih. Terima kasih f0llower ;) muah sibiji:$ misSs my dear. Xoxo. 

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi