Saturday 19 November 2011

Kenduri Kawin Dah Mai Dah :'D

Assalamualaikum dan salam santai sabtu. Pepagi mendung dikala ini tak menghalang wia dari berfikir positif  dan bersemangat untuk mulakan hari baru yang mencabar. Bukan kerana malam tadi mimpi indah² :p tapi memang besh sentiasa bersikap optimis dalam semua perkara. InsyaAllah segalanya akan baik² dengan izinNya.

Petang ni mungkin wia dan famili akan berangkat pulang ke kampung yang tak jauh dan tak dekat. Senegeri saja untuk hadiri majlis perkahwinan adik ayah ;) Hee. jarang famili ayah adakah kenduri. Jadi rasa cam semangat sikit ada kenduri sedara mara terdekat. Katanya ayah dan mak tuan rumah memandangkan ayah anak sulong dalam keluarga dan tok wan pun dah kembali ke rahmatullah ada 12 tahun lepas. Syukur tok yakni mak kepada ayah wia masih ada hingga kini. Tok juga orang kuat kenduri yang diadakan esok ;)
Seminggu dah wia balik bercuti semester, belum lagi berjumpa tok sebelah ayah nie tapi semalam dah jumpa tok dan atok wan sebelah mak. Lama bersembang sakan ;) Rindu terubat dan alhamdulillah tok dan tok wan sihat walafiat :) Lama bersembang..FYI kampung kedua kedua belah maka ayah wia ada sama jauh dan sama dekat. Jadi mudah untuk balik dan tak berebut time musim perayaan ataupun time untuk melawat :)

Jadi jom membizikan diri dengan kenduri kendara sepanjang musim cuti sekolah. Psst macam kena je cuti wia jatuh pada cuti budak budak sekolah.Hee. Jadi ramai yang naik pelamin, jadi isteri/ suami seseorang. Kepada yang baru mendirikan rumahtangga atau masjid ..Tahniah ye! dan "Selamat Pengantin Baru" semua (^____^) V..Banyak makan free yang sedap sedap la cuti ni kan? Sambil tengok pengantin yang cantik anggun dan kacak bergaya ;) Meriah meriah..
Tembam itu bahagia kan? :/
Okey nanti wia hapdate dari masa ke semasa ye uoOls. Mungkin pasal wedding "tih" untuk panggilan mak sedara wia yakni adik ayah itu ke. Hee..InsyaAllah. Selamat bersantai ye. Pada yang bekerja macam ayah dan incik dear hari nie, Selamat bertugas. Moga segala urusan dipermudahkan. Amin.. UoOls wia dah dapat result pasal broadband wia. Habis LIMIT dah rupanya :( Hadoii.. Itu la azabnya bagi adik² wia tengok video yang berlambak dan biarkan depa main game T____T.. Jadi alhamdulillah dapat hapdate even tak berapa nak laju berdesup. Asalkan dapat hapdate walaupun tak dapat blogwalk laju²..P/s : Jangan lupa klik Churp Churp wia ek. :)

"Kenduri Mode & Heppy Bloggging "

5 comments:

  1. sana sini ada jemputan..mana sempat pegi

    ReplyDelete
  2. memang byk jemputan kenduri mula memenuhi ni...wah bestnya wia msh ada tok & wan lg...kak mia..tgl tok mak je...enjoy the day k

    ReplyDelete
  3. comel lah gmbr.. mcm ade iras iras Elia jejari runcing.. kut laa? ;))

    ReplyDelete
  4. hi2, da follow da...
    ..follow me back eduansabeli.blogspot.com

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi