Thursday, 24 November 2011

Terkini : TPM di area Serdang ! :))

Assalamualaikum. Terkini wia nak hapdate pasal TPM (Timbalan Perdana Menteri )Tan Sri Muhyiddin Yassin nak mai Serdang mai Serdang Kedah weh !! Hari ni harinya. Wah semangat wia nak cerita. Pepagi tadi dah dua tiga heli berlegar legar di ruang udara. Semangat dengar sebab jarang sekali nak dengar heli almaklumlah jauh dari lapangan terbang tak macam dulu dulu time ayah wia jadi tentera ;)

Semangat bersiap awal sebab seminggu awal dah tahu yang TPM nak mai. Hee.. Bukan tue je jalan raya besar memang meriah nak habaq mai. Polis trafik, pasukan rela pakat pakat jaga lalulintas supaya semuanya berjalan lancar. Wia tak sempat nak lalu sebab tak nak tersekat dalam lalulintas yang sesak. Sebab tu ambik keputusan pi ke tasik sebab kat situ ada bot control berenjin besar.. Banyak weh ;) Tu diaa semangat sungguh bercerita.

Ada macam macam acara sebenarnya tapi itu la, baru nak mula majlis kan. TPM pun tak sampai lagi. Masih terlalu awal nak cerita itu ini, tapi seperti yang wia akatakan tadi sengaja wia bersemangat hapdate nak bagitau pekan kesayangan wia ni didatangi Menteri ;) Semangat bercuti ada acara acara camni. Menarik juga untuk dikongsi bersama uoOls.


Ok setakat itu dulu wia hapdate okey. Sekarang tengah tunggu mak tercinta bersiap. Hee. Wia biasa biasa saja simple ! Heppi selalu guys.. Jangan lupa klik CHURP CHURP wia ek ;) Selamat berblogging. Moga segala urusan uoOls dipermudahkan. Amin. Cerita terbaru nanti wia hapdate yeah.. Psst sempat hapdate sementara tunggu mak. Gambar terkini wia saja tempek sekali.. Wah dengar heli lagi laa. Mungkin Tan Sri dah sampai kot. Jom nak bersiap dah. Heppy Blogging uOols..

KiSs & HuGs,, from wia ;)

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi