Monday, 1 April 2013

E-Day Bestfriend ;)

Bismillahirrahmaanirrahim dan Assalamualaikum :)
Lately wia agak tak berkesempatan nak hapdate belog.
nak sekarang ni walaupun rasa penat sikit balik interview..
tapi nak juga stori pasal majlis tunang bestfriend wia..dak Khairiah..

Akhirnya sayang wia ni selamat menjadi tunangan orang..
one step closer gittu pada 30 Mac lepas..
Tahniah untuk awak yangg..tumpang heppi untuk hempa ;)

Bertemakan pink putih purple..
Memang puas hati sebab tuan empunya majlis buat A sampai Z sendiri
dari pelamin sampai ke baju tau ;)
termasuklah hantaran semua..Rajin dan kreatiff sangat.
Bertuah dan beruntung tak payah membazir sewa bagai..kan?
Jom tengpk hasil tangan tunangan orang kini. Dah tukar status dah. Hehe









Seorang bestfriend wia dah lepas..
tunggu giliran siapa pulak nanti.. ;)
hanya Allah dan masa yang dapat menentukan..Hee
Cantik kan? Puas hati la kalau majlis
 sendiri buat dengan hasil tangan sendiri
So nanti boleh la merap dak Khairiah ni kan.. Upss!

Selamat Bertunang Bestfriend! (^____^)

1 comment:

  1. lawa la baju tunang tu .:D. SGT CANTIK

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi