Tuesday, 9 April 2013

Samsung Galaxy S3 Mini.. Best!

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum ;) 
Seronok pulak baca entri terbaru blogger femes 
FL - Fatin Liyana. FYI dia sebaya wia uoOls..

Dalam entri di sini terasa nak kongsi rasa dan teruja bila mana
FL dengan rajin nya buat video best kat Youtube
pasal Samsung Galaxy S3 Mini ..

Jom tengok video nie rasa macam FL like
duta yang promosi phone Samsung Galaxy S3 mini pulak ;)
Suka la tengok, kamera dan gayanya..Nampak profesional.. Hehe


Kebetulan wia dah pun gunakan sekarang..dah telah pun 
merasmikannya sebulan lebih 
Jadi wia tersangat la bersemangat dengan
 video yang di hasilkan FL..Mihmih ;p

Terima kasih dear kerana merealisasikan nya..
walaupun ianya sangat surpriseeee! :'D
So, wia berasa bersyukur atas nikmat nie..
Memang kelebihannya berbaloi- baloi. I'm super happy to have it!
Blog, Twitter, Facebook, Intragram and etc
semua di hujung jari katanya...


Nak nak ianya hadiah dari tersayangg...
Jadi sebagai salah seorang pengguna Samsung Galaxy S3 Mini..
phone nie memang sesuai untuk gadiss..
mini, comel dan lengkap.. Hiks 
Syukur Alhamdulillah.....

2 comments:

  1. Huhuhu pmberian dri si dia hri tu kan ? emmm lmbat sgt s3 mini ni kua. sbb kte dh beli fon len mse tu. sobssss :(

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat henpon mahal..hehee macam2 leh buat..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi