Friday, 19 April 2013

Muzik Bak Irama dan Lagu ;)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum ..
Salam penghulu segala hari..hari baik 
bulan baik. In Shaa Allah penuh kerahmatan dari Allah Taala.
Malam-malam macam ni terasa nak menaip kat blog cecomel ni :P

Awak awak awak suka tak muzik? Pandai bermain muzik tak?
wia memang minat muzik. tapi yang 
berbentuk sentimental dan ketuhanan.
Penah teringin nak bermain piano suatu ketika dulu.

tapi sampai sekarang jadi angan angan cik Dawia..Hikhik.
Pernah juga dedulu teringin nak ada kununnya..
bakal suami atau kawan lelaki aka BF yang pandai
petik gitar dan menulis lagu untuk wia. Verangan lagi..

Tak sudah-sudah kan..Haha..
tapi sebenarnya kalau pandai main alat muzik itu satu kelebihan.
Kalau tak pun, kalau dah memang jodoh. Takkan la
ini penyebab jadi halangan.. Betul tak?
Sebenarnya masa dulu remaja trang tang tang..
kuat sangat berangan. Biasalah wia anak gadis normal
nakkan putera raja yang hensem.. 
Banyak tengok cerita dongeng katanya
Uppss, terbuka rahsia hari ni.. * realiti * :'P

Gitar sepupu  sebagai hiasan ;)

Gadis yang menggelar diri nya Dawia Honeyputri ;)

Ok memang entri ni tertulis sebab nak lepaskan rasa
keinginan untuk bermain alat muzik..Piano..Pleasee..
Pssst malam ni pakai cincin pemberian si dear sambil menaip..
Rasa lain sangat sebabnya dah berbulan tak pakai. *dia tak tahu *
Rasa macam dah ketat. Jari wia nak makin gumok. Haha
I'm Super Happy tonite... 

1 comment:

  1. singgah sini sambil klik iklan , hehehe ..

    wah , comel la blog , simple and nice ..

    isi entry pown menarik :D

    CP pown minat nak belajar muzik , nak belajar maen gitar tapi angan2 je lebih , hehehe ~ apa pown tak boleh , hehehe ..

    nak jadik bloglis CP ?? hehehe , tgh carik bloglis baru nih , kalaw berminat , bole lawat mana2 entry CP , sebab setiap entry ade link untuk jadik bloglis , hehehe ...

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi