Wednesday, 10 April 2013

WeChat ala Walkie Talkie ! :)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
Laman sosial paling terkini sekarang ni adalah WeChat selepas Keek.
Ok wia dah pun mula menceburui dalam laman sosial WeChat . Bestt! Meh nak stori sikit..

Apa WeChat ni? WeChat adalah sebuah aplikasi komunikasi 
untuk smartphone anda. Ia memberi sokongan kepada semua 
bentuk media yang digunakan dalam komunikasi pada 
masa kini iaitu teks, video, mesej suara dan mesej bergambar.
siap ada icon comel yang gerak-gerak. Menarik tau.!
Whatsapp ke Wechat pilihan korang??

Bagi wia, kedua-dua nie ada dalam Smartphone wia ;)
Dulu, wia sukakan whatsapp, hari-hari ber-whatsApp,
 tapi  tak semua orang boleh whatsApp dengan kita sebab 
kita perlu tukar nomber telefon barulah boleh whatsapp
dan sekarang keluar pulak Wechat.

Serius best la WeChat, sebab tak perlu nomber telefon 
Buat panggilan dan webcam percuma, malah uOls boleh 
bersembang secara brkumpulan 

wechat-3

So apa tunggu lagi, meh kita berWeChat cepat !!
Notakaki : WeChat plak dah sekarang ni ,aritu viber, whatsapp, 
lepastu instagram dan  instagram best pulak rasa..Haha..

Bbm  pulak hanya tinggal kenangan sekarang ni 
sunyi sepi saja  tak aktif  sangat dah..
P/s : Jenuh ligan dunia terkini sekarang.. Hiks
tapi ingat jangan laghoo.! Keek, Vlog dan sewaktu dengannya  tak minat :]

11 comments:

  1. jangan lupa add saya id : mrpolie

    ReplyDelete
  2. Wechat best! But somehow I think LINE is the bestest as its emoticons are bigger than wechat's. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la yang istimewanya WeChat :') :)

      Delete
  3. emoction joget2 - terbaek!

    ReplyDelete
  4. bru je install. hahaha sdisss. tskkkk

    ReplyDelete
  5. we chat best sebab tak susah nak taip.cakap jea.hehe

    ReplyDelete
  6. jom wechat dgn tirana aduka..

    ReplyDelete
  7. e-mail ta
    tiranaaduka@gmail.com
    Kalau sudi nak wechat.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi