Saturday, 6 April 2013

Waiting parcel and Cheque :'D

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum..
Salam sabtu yang santai..hari ni ai terlepas
 lagi satu temuduga .. Sedih sangat :'(

3 April lepas pun wia ada juga satu temuduga.
pun tak pegi.. tsk tsk. Memang tak ada rezeki.


Tak pegi bukan sebab apa? Cuma masalah jarak.
Jauh dan dekat. Yang lain boleh diterima lagi.
Nak nak wia cuma naik moto ja kesana kemari.
so faktor cuaca pun memaninkan peranan. * terkilan *




Klik untuk tumbesaran.. Hehe

Ok 28hb lepas dah selamat cash out. 
Sekarang tunggu cek dari NUFFNANG..Hiks
harap cepat sampai ke tangan sendiri. 
Tak sabar nak merasa duit berblogging ;p

Semangat semangat.. Hari -hari buka akaun Nuffnang..
dan hari ni juga wia dok tunggu tracking 
nombor dari shopping online.
dan hari ni dah hapdate...Saya suka! Saya suka! :'D
* gaya mei mei dalam kartun animasi upin upin *

Jadi tinggal tunggu saja lah ;)
Best tau sebenarnya shopping online nie..
cuma kena pandai pilih tau..
takut-takut kes tipu atau sebagainya.
dan berhati-hati tau.. So, wia eksaited uOls..
Selamat malam.. Moga mimpi yang indah-indah
:)


3 comments:

  1. Terima kasih kunjungannya

    ReplyDelete
  2. sedeh. tak pernah pon dpt dri nuffnag. wuwu. pdhal slh sndiri sbb mls nk hupdate. kuikui :p

    ReplyDelete
  3. sama la kita. tgh tunggu cek jugak ni. tgk kat nuffnang katanya dah sent.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi