Tuesday, 30 April 2013

Hantaran Oh Hantaran..

Bismillahirrahmanirrahim dan assalamualaikum..
Sebenarnya dah lama nak kongsi pasal ni..
dari bulan lepas lagi sebenarnya..
tapi wia tak sempat menyempat nak bercerita..Hehe

Dah ada kesempatan ni wia nak kongsikan dalam blog kesayangan
sebenarnya wia pertama kali belajar buat
 hantaran dengan kawan baik wia, dak Khairiah
 pandai sangat buat hantaran untuk
majlis tunang dan nikah, disebabkan 
wia nak hadiahkan pada anak jiran..
wia pun belajar-belajar lah buat hantaran... Hikss
Bukan untuk wia tau. Jangan salah faham. :'D

Hantaran Udang..Cantik!

Hantaran buah anggur.. ;)

Dan ini hantaran udang dari wia..
Taraa!! saya budak baru belajar :P

Memang tak sekemas gambar di atas..
Biasalah , baru pertama kali buat. Hikss..
Saja wia buat dekorasi ala dalam air dengan batu-batuan emas.
Sedaapp tau coklat coklat emas tu..Hihi

Alahmdulillah..menjadi jugak. 3 hari juga wia dok siapkan..
saja la suka suki. walhal tak pandai sangat.
tu pun nasib ada sifu yang kreatif.
Member baik wia tu ambik tempahan kalau ada yang berkenan.
In Shaa Allah nanti wia kongsikan lagi
koleksi hantaran dari kawan wia. Bukan wia ye ;p
Sekian, selamat berblogging...

7 comments:

  1. cantik :) ape benda yang dibentukkan udang tu?

    ReplyDelete
  2. pandainy buat...menjadi :) boleh try jugak nanti

    ReplyDelete
  3. Wahhh unik y udang tu... ^^,

    ReplyDelete
  4. eh yg udang tu cantik la, first time nmpk!
    kreatif awk

    ReplyDelete
  5. woww..cantiknye hasil gubahan Wia..okla tu walaupun baru belajar tp da terserlah bakatnye..
    teruskan usaha k..:)

    ReplyDelete
  6. arwah mak sye dlu pandai buat hantaran macam nie..
    actually hantaran stle macam nie dlu2 memang femes
    akk wat menjadi la :)

    ReplyDelete
  7. cantik gubahan awak ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi