Monday 9 May 2011

Rumah Blog Feveret Bertukar Mood Dan Suasana :)

Assalamualaikum :) Cerianya hari nie sebabnya wia dah change apa yang patut, bersengkang mata ambik risiko tukar template semalam. Dan jeng jeng ini la jadinya!! hikss. Memang best laa dengan blog baru nie. Kununnya ikut trend terkini. Tapi wia tak la pro macam blogger blogger lain. Cuma change dan main kod sikit sikit je. Sehari jugak la ambik masa.. keputusannya memuaskan hati..weehuu ;) Sebab utama tukar sebab nak ubah mood. tapi serius penat tukar template. Dan ada la 3 jam jugak wia tutup blog untuk sesi renovate. Haha :'D cuma header dan dua tiga perkara lagi yang belum settle. Mungkin pelan pelan tukar.. yang selebihnya banyak yang tukar. Senyum puas sampai ke telinga.

Ok mulanya wia nak guna tema biru air laut sebab kaler tu memang feveret wia dari dulu sehingga lani. Tapi memandangkan tetiba ada konsep purple, wia selitkan jugak biru purple. Then, cenggini la jadinya.. Pada uoOls yang pertama kali mai blog nie, selamat datang ye. Wia verry heppi dengan blog wia sekarang. Pendek kata 90% bertukar.. tpi serius walaupun ringkas ia amat memenuhi citarasa wia, Akhirnya wia berjaya tukar dengan dua tangan wia nie.. Jadi hujung minggu semalam jadi hujung minggi wia bersama alam maya sebabnya member sebilik pun tak ada dalam bilik. Parent dia mai.. famili pulak jauh. Incik dear pun sama, jadi blog la tempat wia bersantaii. Best sangat cubacuba menda yang baru. Terima kasih pada blogger lain yang sentiasa kunjung blog precious wia ni..sangat hargai. Sebab itu Rumah Blog Feveret Bertukar Mood Dan Suasana :)
Cemana nak cakap, rasa macam sangat teruja kot. Sebab itu tak habis habis entri penuh perasaan berbunga bunga. Harap blog wia nie jadi kenangan dan temat menimba ilmu dunia akhirat selain di dunia yang fana. Sebab melalui tenet jugak banyak yang wia belajar dalam 22 tahun nie. Eee satnya wia dah berumur.. tapi i'm proud with myselff. Ayat menghargai diri perlu :') terima kasih mak. Semalam hari Ibu mak sangat memahami wia yang jauh nia. Belum ada sambutan dan hadiah untuk mak tersayangg. Tapi yang penting mak tau wia sangat sayanggkan mak. Jadi sempen hari ibu, blog wia bertukar wajah kepada purple..hooyeh!! dan mungkin kadang kadang biru air laut..wink.

Banyak jugak orang cakap widget dalam blog wia nie memberatkan blog. Tapi bila wia nak delete blog nie terasamacam widget widget tu semua macam sentimental value pulak. Tu yang tak boleh nak delete. Tapi ada sesetengah tue mungkin wia boleh pertimbangkan. Dalam banyak blog wia yang wia penah pergi wia suka sangat blog personal yang kiut miut. Blog yang mempunyai  tips dan hiburan. Pendek kata semua suka la senang. Dunia blog memang terbaikk. Yupp entri kali ini haruslah memuji blog yang wia kecimpung dalam setahun jagung nih. Harap harap banyak lagi yang wia boleh belajar dari sini. Yang pasti pasti, wia tak kejar yang namanya fofular. Tak kejar follower beribu raban. Tapi yang wia kejar adalah kepuasan diri dalam berbl0g disamping dalam income sikit sikit untuk simpanan tabung masa hadapan. Itu sudah mencukupi. Senyum..ehee:D
 |  Heaven (^__^ )V ....
Okey ini yang wia rasa sekarang..heaven. Memang menikmati udara baru dalam rumah sendiri maksudnya rumah blog laa. Jom bersiar siar. Rasa seperti cuaca sekarang agak panas berbahang. Tapi kalau berbasikal waktu petaang cenggini dengan orang tersayangg memang terbaik kan. Ok insyaAllah wia akan improvekan lagi blog wia dari semasa ke semasa. Ecece gaya macam orang selalu mai blog nie ja. hikSs =P Sama ada selalu ke tak. Mudah mudahan wia tak abaikan study dan aktiviti luar, nak seimbangg. Untuk kepastian, wia akan on9 blog time free macam sekarang. Lagipun kelas 3 hari je dalam seminggu. Jadi sempat untuk selit selit on9 katsini. Ok nak sambung buat sesuatu. Jom blogwalk sesama. Akhirul khalam..
Moral stories-->Memahami yang kita minat tidak susah berbanding ingin memahami perkara yang kita tak minat. Kenapa agk agaknya ye. Tepuk hati tanya diri sendiri. Terutama wia tujukan pada diri sendiri..yang mungkin jawapannya wia dah tau ataupun masih samar samar kurang tahu.
Ok mulakan sesuatu perkara dengan Bismillahirohmanirrahim dan sudahi la dengan Alhamdulillah. InsyaAllah segala apa yang kita buat akan mendapat berkat dari Sang Pencipta. Tak sabar dah nak siapkan sesuatu. Jom jalan jalan.. Moga ukhuwah terjalin antara bloggerian sentiasa erat. Hee. Ok next step to upgrade lagi.. Ikhlaskan hati moga target tercapai macam sem pendek yang wia lalui sekarang. Ok nak kejar masa nie..padahal taksabar ;) Notacinta---> Yippe!! meloncat loncat kegirangan sebab Bf wia dah dapat clue 'present' tue baru 5 minit lepas. Senyum dan hati bermunge munge Adios,walla!

2 comments:

  1. 2la ramai yg nasihat kak mia gak sebab blog kak mia berat..tp kdg2x syg widget tertentu..huhu

    mcm wia ckp...nice pertukaran...akak suke

    dtg klik ur nuffnang

    ReplyDelete
  2. @Mia-Ina

    rasa sayangg kan kak ;)
    terima kasih sis mia.. ^^
    nnt wia pegi klik kat akak pulak ye

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi