Monday 2 May 2011

SpeCial Date Special Mind in 1st May..

Assalamualaikum :) Selamat bercuti uoOls sempena Hari pekerja semalam kecuali bagi negeri tercinta wia iaitu Kedah dan sewaktunya tak bercuti hari ni sebab semalam dah bercuti. Teett. Hikhik macam best jugak guna perkataan 'teeettt'. Ni semua terikut ikut dengan lecturer muda dekat kampus yang ibarat kakak je. Sebab muda sangat.. Sebenarnya semalam lagi aku nak menaip entri special nih bila teringat 01 Mei dan menjelma. 


Al-maklum ada yang tersirat berlaku pada tarikh ni sejak 2008 yang lalu. Yang semestinya ianya melibatkan hal peribadi wia.. Kalau diingatkan semalam adalah genap 3 tahun.. incik dear wia telah purpose untuk jadi GF dia.. sweet sangat masa tu. Tapi waktu tu wia malu malu kucing. Jadi sebulan baru jawab keputusan.
| 01 Mei dirisik ditunangkan |
Gambar kredit : Kak Shai
Benarlah kata orang, setiap pasangan yang bercinta pasti ada cerita dan jalan love masing masing. Begitu juga dengan wia. Tapi yang pasti wia tak ada la pulak niat dan stori kan kisah tersirat ni desini. Cuma nak selalu stori 01 Mei ni adalah satu tarikh yang wia tak akan lupa sampai bila bila. InsyaAllah:") Semalam pun ada ramai yang bertunang.. sweet kan? Siapa tak teringin kan:$ tapi biarla masa yang menentukan. Walhal cik wia studi pun belum habis lagi. Hikss. Gatai noh(!). Senyap senyap pun baru baru ni wia ada dengar dengar ousmate wia yang lepas masa di kampus BJ (Bestari Jaya) iaitu Kak Shai dah bertunang. Comei ja. Berseri sangat. Muka dia tampak bercahaya. Bahagia menjadi tunangan orang la katakan :'D tumpang heppi. Yang pasti 01 Mei wia pun akan wia ingat selamanya..
| Selamat Bertunang Kak Shai;) |
Yang bertunang dah pun bertunang..tahniah semua. Semua* merangkumi rakan bl0gger yang turut menjadi penunang orang mahupun tunangan orang. Congcrate! Yang pasti semua orang ada tarikh istimewa mereka sendiri. Begitu jugak dengan wia. Tak sabar pulak nak tunggu hujung bulan ni pulak, InsyaAllah kalau tak ada aral. Maka sampai la tarikh berkenaan. Ehem ehem stori bagai macam aku pulak yang nak bertunang. Walhal hal lain.. kan storinya pasal 01 Mei semalam. Teringat tiga tahun lepas.. tapi realitinya setiap tahun bertarikh 01 Mei mesti akan aku ingati selalu. Yang bestnya semua orang bercuti kerana jugak bersempena dengan hari Bekerja. Best sangatt.
Terima Kasih incik dear untuk tarikh tu. Yu sungguh surprisekan ai sangat sangat tau tiga tahun ini berturut turut. Blushing* Sebab itu sampai sekarang wia masih ingat saat saat manis tu. Biarlah menjadi rahsia yu dan ai. Hee.
Ok.. tadi baru wia blogwalk perlahan lahan. Entahlah mungkin dah dekat sebulan. Jadi broadband pun agak low kelajuannya. Tak kesahla. Janji dapat jugak hapdate dan wia sendiri dapat berita banyak pengalaman dan berita baru. Apepun 01 Mei sentiasa di ingati..bukan sebab Hari Pekerja tetapi hari incik dear purpose me to be her GF Sangat terharu. See u next entri..walla! cootie cootie macam ni dekat rumah terasa cuti yang panjang. Bila agaknya dapat jalan jalan.. Yang pasti siapa nak bawa ye? waitingg....

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi