Tuesday 1 November 2011

Jambangan Munge Bunga ;)

Assalamualaikum dan salam keceriaan dari wia. Boleh dikatakan erempuan mesti dikaitkan dengan bunga kan? ;) Even ada yang minat dan ada yang tak..Tapi selalunya mesti bunga bungaan tu tak boleh lari. Begitu juga bila time konvo. Jambangan bunga dan teddy bear memang tak boleh pisah. Hee. Okey entri wia kali ni pasal bunga dan konvo.. Walaupun dah lambat tapi tetap nak ucapkan selamat berkonvo pada dak asni dan dak fifa yang dah selamat garduat pada Khamis lepas ;)

Memang dah lama, tapi bila terjumpa gambar munge dalam folder, baru teringat nak buat entri. Sabar je laaa. Masa hari depa berkonvo tue..sangat meriah suasana kat rumah bila masing masing dok bersiap untuk hari bersejarah. Masing masing pakai baju baru dan cantik cantik belaka. Wia pula yang eksaited ! Hari tu walaupun wia tak dapat nak join tengok depa terima ijazah, tapi wia tolong depa bersiap dan pakaikan topi ijazah tue.

Rasa bersyukur dapat tolong, sebab depa sorang pun tak paandai pakai. Wia sendiri tak ada pengalaman pakai topi ijazah tu, tapi bila tengok gambar dan cerita dari kenalan, pinkan denagna jarum peniti. Wia praktiskan pada depa yang kebetulan {4} orang semuanya sebabnya kawan kawan dak asni pun datang nginap kat rumah sewa kami hari tu semata mata nak berkonvo ! ;)

Wia tumpang heppi atas kejayaan depa yang dah bergraduasi ijazah kepujian Biologi..Balik dari rmah pun dah lewat dah. Yang paling besh tengok jambangan bunga yang dihadiahkan oleh keluarga dan sahabat handai. Ada yang dapat bear dan ada yang dapat bunga segar. Nak nak dari tersayang..Sweets sangat! Serius wia cakap yang wia tak penah dapat bunga lagi. Sebab tu terberangan macam mana agaknya suasanaa dan perasaan dapat bunga bungaan yang mahal dan cantik ni kan? Rasanya mesti seperti dihargai. #Rasanya laa
Jambangan bunga konvo..Ambik feeling katanya !:p
Bunga matahari.. Cantik !!
Bunga ros pink ;)
Feeling feeling bergambar ngan bunga orang :D
Suka ! Bunga dalam gambar menyerlah. Kontra warna :)
Cantik kan jambangan bunga dan wia akui yang wia sukakan bunga ! Tak kisah la jenis bunga apa ..Yang penting kalau bunga segar lagi la terasa macam nak dok dalam taman yang dipenuhi bunga. Bunga melambangkan kasih sayang, romantis dan sesuatu yang indah ! Menanti orang pertama yang bagi wia bunga. Siapa la agaknya kerana seumur hidup belum penah terima. Mungkin masa konvo nanti insyaAllah. Doa doakan ye :)

Serius terasa lambatnya nak konvo. Jeless positif tengok ramai yang dah konvo..Cepatlah masa, tapi sebelum tu wia peringatan untuk diri sendiri, tempuhi minggu final exam dulu baru nak verangan berkonvo. Selamat berblogging uoOls. Gambar bunga hanya pinjam dan housmate. Hee. #Keterujaan namanya!

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi