Monday, 30 July 2012

Bisness Bulan Barakah - Ohsemm!

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan Mubarak ! :)
Pertamanya wia bersyukur, rezeki bisness wia makin menjadi
walaupun masih lagi kecil kecilan :)

Setahun jagung pun tak sampai.. Hikhik
Masih budak hingusan gittu. Bulan puasa bulan ibadah,
juga bulan yang murahnya rezeki berlipat kali ganda...
Itu memang tak dapat di nafikan..


[M]acik tailor bukan Tailor Swiffft tapi [M]acik tukang jahit baju
[M]acik penjual kuih raya tak lupa
[M]acik yang jual pakaian baju siap pasang.
Memang untung nak habaqq mai..
 [M]acik kat bazaar pun lagi murah rezeki.
Syukur rezeki bulan mulia... Kalau wia nak senaraikan 
memang setiap yang berusaha di bulan yang nikmatnya melimpah ni
memang akan dapat hasilnya..Untungg (",)


 Wia sendiri suka nak berbisness, cumanya kena rajin.
banyak bertanya dan tidak malu :)
Rasanya kalau wia lagi tekun mungkin boleh dapat income lebih lagi..
Insha Allah..Sambil² tunggu job tetap dari gov..


Doakan yang terbaik. Wia suka nak cerita pasal Inner Bawal..
Inner ni dikalangan sedara mara wia memang dah wia hebohkan.
Cara pemakaian selendang dengan inner bawal memang ayu katanya.
Alhamdulillah.. Tambahan sekarang tgh trend tudung bawal.

Wia memang suka nak promosi Inner Bawal dengan harapan,
selesa bagi pemakai yang ingin gayakannya..
P/s : Nanti wia tunjukkan cara pemakaian sempena Lebaran yang bakal tiba.
Stay Tuned ................. --"

3 comments:

  1. tahniah2~ pe kata singgah sini jap~ komen2 sket ~
    terbaekk punye~ sama2 kita milikinya~ sangat2 berinformasi dan bermotivasi khas tuk yang suka berbisnes..extra income

    http://keyrajoongki.blogspot.com/2012/07/e-book-superbb-powerr-tak-menyesal-punya.html

    ReplyDelete
  2. Hoho best nya tengok org berbisnes.Hana pun ada plan nak berbisnes tapi selalu terkubur camtu je. camne ye nak betul2 kuatkan semangat kita nak berbisnes ni? huhu

    ReplyDelete
  3. tahniah sys ,
    semoga bertambah la rezeki sys di bulan yg mulia nie :D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi