Wednesday, 4 July 2012

BUNGA dan FLORIA :)

Assalamualaikum..
Hujan yang turun saat ni membuatkan mata berat sangat.
Layu terkulai ditongkat kerinduan pada blog 
Maka boleh la wia menaip entri untuk hari ni :)

Sebenarnya wia amat pencinta bunga.
Nak nak bunga segar. Hehe
Sangat sukakannya walaupun tak profesional menanam.
Suka bunga kerana cantik dan baunya harum semulajadi.

Suka semuanya... :*

Kebetulan setiap tahun, akan diadakan Festival Bunga dan Taman
atau lebih dikenali sebagai FLORIA..
Hati melonjak berkocak nak pi membuak.
Tapi apakan daya..Putrajaya jauh beribu batu.
Bukan boleh sampai dalam sekelip mata.

Macam tahun tahun lepas.
Wia hanya boleh merasainya hanya 
melihat foto foto dari sahabat yang pergi ke FLORIA.
Bagi tahun ni bunga kertas di ketengahkan. Bestnya!!
Macam tahun lepas, wia cuti semester..Tak dapat nak sertai jugak
Tahun ni pulak wia dah berada di Kedah.

.
Kalau semata nak tengok bunga bungaan 
yang cantik ke Putrajaya sorang sorang sebab bukan cuti sekolah kan?
Alamatnya baik dok diam diam dan melihat bunga dari gambar saja.
Pun dah dapat rasa betapa segarnya desitu.



 

Flower..So Beautiful ! :') 
Tak tahu cemana kalau dah dapat pi tengok dengan mata sendiri *


Putrajaya FLORIA 2012
Tak tahu tahun bila dapat kesana ;p

6 comments:

  1. lawa2nye bunge tu.. tp x sempt nk pg sbb tgh final exam week.. sob3 ='(

    ReplyDelete
  2. waa cantiknya bunga-bunga tu semua.. rugi nya tak pergi,hehe

    ReplyDelete
  3. wah,, nk pegi, tp class byk, nk wt tutorial lagi,,,tgk kt gmbr jgk je la :(

    ReplyDelete
  4. waaaaah ! cantiknya bunga2 tu , rasa tenang je tgk gmbar bunga tu :')

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi