Friday, 6 July 2012

Dapur Berasapp.. :)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.
Lama wia tak update pasl makanan kan?
Terasa nak update pasal makanan hari ni ;)

Mulanya nak perkenalkan dulu resepi baru campak campak.
Bila buka peti ais ada seekor ikan bawal yang agak besar.
Tak tahu nak masak apa..Jeng jeng jeng..
Jadilah resepi yang tak tahu nama apa..
Cuma rasanya boleh tahan ;p
Ayah cakap macam kedai, tak pecaya wia yang masak..Upss !!
Mak pun makan berselera lagi bila tengok 
anaknya masak lain dari yang lain...
Cuma adik adik wia yang tak makan ikan -____-
Depa tak merasa...
Makan la kami 3 bearanak :D

Ikan Bawal masak tiga rasa kot*
Keropok Lekor..Nyum nyum ;)

Waktu petang dan malam pulak, ada rezeki lagi.
Tetiba pak saudara wia bawa dua keropok lekor panjang.
Mesti dari negeri asal Kelantan ;)
Sedapp ni.. Tak sabar goreng..
Bila goreng..alhamduilillah..nyum nyum..

Sedapp dan lembut sangat :)
tak macam keropok lekor yang selalu
makan agak keras dan liat. Hikss..
Jom jemput makan ;)
Terima kasih semua yang komen entri wia yang lepas...
Syukur alhamdulillah..

4 comments:

  1. sedapnye keropok lekor tu.. yum3

    ReplyDelete
  2. terliur bila baca entry ni. hihikk ;)

    ReplyDelete
  3. aduii lparnye tgk kropok lekor tu.bg sikit sini leh?hehe

    ReplyDelete
  4. nyum2 :)

    http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/07/double-happy.html

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi