Saturday, 14 July 2012

DIY Coklat MILO ....Jom Cuba :D

Assalamualaikum dan Salam keceriaan ;)
Pernah tak hempa semua minum air Milo??
Tudia keluaqq ayat loghat Kedah.

Milo sekarang dari paket besar sampai la dibuat dalam paket kecik
Paket segera 3 dalam 1. 
Bagi memudahkan kita yang minum dimana jua.
Sebenarnya wia memang nak kongsikan 
sesuatu yang wia pernah buat satu ketika dulu :P
Ce teka ce teka..Hikss


Sebenarnya Paket Milo segera tu boleh dibuat 
coklat yang sedap ala Cadburry dan  Kit Kat tau ;)
Tak percaya meh wia nak tunjukkan sesuatu pada uoOls..
Cara caranya...Jom tengok gambar dibawah ;)


Mudah sangat kan step ni..Sangat best hasilnya :)
Wia pernah makan time masa di asrama dulu dulu.
Itupun kawan yang ajar.. Mulanya cam tak pecaya.
Tapi bila dah cuba baru tau sedappnya.. Asli tau ..Hehe

Ok kalau nak cuba ikut la step ni ye kawan kawan..
Insha Allah menjadi.. Sedap dimakan begitu saja.
Selamat mencuba !! :'D

4 comments:

  1. malangnya..takmkn dan takminum milo..hehe

    ReplyDelete
  2. aku blaja kat junior buat menda ni...huhu. ni boleh buat bisnes nih..haha

    ReplyDelete
  3. milo jd coklat bar? huhuhu.. comel ;)

    ReplyDelete
  4. lame da tuu..hehe
    tp yaya xpenah wat..coz coklat keluaran nestle tu bnyk kt uma..
    huuuuu

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi