Saturday, 7 July 2012

Kembar Seiras diMana Mana :)

Assalamualaikum dan Salam Sabtu :)
Blurpp alhamdulillah kenyang makan nasi kenduri hari ni..Hehe
7 Julai rata rata tarikh rebutan ramai..
Sana sini ada kenduri dan ada jugak buat kenduri aqiqah dan cukur jambul
Tak kurang dengan majlis kerakyatan yang berlaku kat tempat wia ni,
anjuran Jabatan Penerangan.. 


Terbaiklah dapat memenuhi aktiviti hujung minggu yang indah.
Tapi kan tadi wia terserempak dengan ramai kanak kanak kembar seiras.
Comel sangat. Dah la baju sama.. Muka serupa.
Alolor geram sangat tengok. Bertuah mereka :)
Teringin nak ada twin sendiri..Hikss.
Macam mana la agaknya kan... #Dah jangan merapu wia..
Saja google gambar kembar.. Alahai comel sangat.
Dah besar seragam ja baju. Nak nak yang seiras ;)

 


 
 


Comelnya mereka.. Pelum cium puas puas.
Pipi bambam..Hikhik. Ni penangan nampak ramai orang kembar hari ni.
Tak sempat snap gambar, cuma mampu google.
Masha Allah..Subhanllah..
Kalau ada rezeki dapat anak kembar 
betapa indahnya perasaan tu.
 
 
Amin..Mudah mudahan :)

11 comments:

  1. ameennn =)

    sape tanak anak kembar kann

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah mudahan..btul tu kak nis ;)

      Delete
  2. wah. nak sorang.. hoho.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni kembar kena ambik sepasang :P

      Delete
  3. aminnnnn~

    sy pon teringin anak kembar. ahaa :p

    ReplyDelete
  4. Hmm, comelnye diorang. Omaigadddd!

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/le-complain-day.html

    ReplyDelete
  5. seriously, twins memang sgt comel!! lagi2 kalau diorg tu bambam je kan? geram gila tgk. lg comel n geram bila diorg dah dapat kaki. perhatikan mereka bermain berdua. sgt2 mengasyikkan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang wia pun rasa cenggitu..hehe
      baby mmg comel.. subhanallah :')

      Delete
  6. wuwuwu... nak beby kembaq juga.....

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi