Wednesday, 11 July 2012

Tiada yang Mustahil ;)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..
Makin hari wia makin dewasa.
Dah masanya untuk mengorak langkah ke masa depan.
Walaupun hari ni berarak mendung kelabu.
Hujan rahmat yang mencurah curah membasahi bumi.
Syukur masih bernafas dan menikmati hidup di dunia yang fana ni.

Semalam bersms dengan beberapa orang rakan lama.
Seronok macam macam cerita keluar.
Yang bestnya tentang perkembangan masing masing.
Di usia 23 tahun cukup mematangkan wia.
Ye wia dah makin matang untuk berfikir apa yang terbaik.
Dalam hidup mahupun dalam apa jua bidang yang diceburi.

 


Wia mula memasuki fasa yang buat kita berfikir lima tahun akan datang.
Resah, runsing dan dalam dilema. #ewahh
Tak perlu la nak diceritakan semua kan? :)
Yang penting hidup kena selalu heppi..Yabedabeduuuu !!

Nak mencuba sesuatu yang baru pulak :'D
Ada lagi yang baru, kerana setiap hari belajar sesuatu yang baru.
Hidup akan lebih gembira dan ceria.
Tak percaya, cubalah sendiri...
Yang pentingnya, wia dah mula merindui kawan kawan lama..
# Sampai termimpi mimpi uoOls..
Adakah mereka jugak ada merindui diri ini?
Biarlah ia menjadi tanda tanya.. Aja Aja Fighting !!


5 comments:

  1. wuuu, mesti la rendu kt kengkawan lame kan..hehe

    ReplyDelete
  2. yeah..tiada yg mustahil..hee

    ReplyDelete
  3. pengalaman yg lepas mematangkan lagi diri kita.... apa yg berlaku tetap berlaku.... bukan fantasi

    ReplyDelete
  4. kite sebaya.. hehe

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi