Friday, 20 July 2012

Sate Kambing Sehari Sebelum Ramadhan :)

Assalamualaikum dan Salam penghulu segala hari :)
Sebelum melangkah ke bulan yang penuh keberkatan esoknya..
Ayah nak belanja makan makan sebelum berpuasa...
Saja la makan luar yang mengeratkan silaturrahim katanya..

Semalam juga pertama kali wia merasai 
Sate daging kambing dari Wak Sate..
Mabelesss !! Daging yang manis dan lain sangat..

Sekejap jaa laris dan masa kami sekeluarga makan tu pun hanya tinggal
daging kelempong, perut dan kambing..
Sate ayam dan daging lembu dah lama habis..
Wia memang salute sate dekan Bagan Samak 
yang terkenal dengan kesedapan nya yang tiada tandingan ;)







Hehe gambar dari henfon yang biasa Megapixel nya memang sebegini..
walaupun gambar tak berapa nak cun..
Yang pasti wia dan keluarga kenyang malam tadi ;)
Tak sempat nak buat caption sebab

 tak mahu panjang sangat entri nih..Kihkih
dan ada juga gambar blur..tapi tetap wia nak letak jugak :P
P/s : Memang ramai lah orang kat kedai makaan semalam ..
Mungkin aadaa yang balik dari perantau untuk
 bersama keluarga di hari pertama berpuasa..Meriah !!

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi