Sunday, 29 July 2012

Sugar Glider at Hometown :)

Assalamualaikum dan Salam hujung minggu :)
teruja sangat berbuka puasa di kampung semalam.
Ramai ramai bersama saudara mara jauh dan dekat dan tok.
Semua ada..Dengan juadahnya..Meriah sangat!

Yang bestnya dah umur 23 tahun tetap main mercun dengan bunga api 
yang kaler warna warni..Paling tua catat rekod :'P
Pendek kata baru 8 Ramadhan. Cucu tok Maliah dah
meriah pong pang pong pang main mercun dan bunga api 
yang bagi wia 6 tahun dan ke atas selamat untuk bermain. Teeheee..

Sayanggnya tak siapa ada kamera canggih manggih.
Nikon atau Canon yang mampu merakam gelagat kami semalam ;)
Semua pakat pakat gila nak bergambar tapi seribu kali sayang.
hanya ada telefon yang kuasa berapa megapixel la sangat. Kihkih

Upss tercerita yang lain pulak. Intro panjang sebab 
semalam tak sempat menaip.Sibuk ketuk ketuk Ramadhan 
bersama mak untuk dibawa bersama ke kampung.
Dan hari ni wia nak kongsikan pengalaman bersama 
Sugar glider sejenis tupai terbang yang femess jadi haiwan kesayangan sekarang, dan harganya boleh tahan mahalnya..

Si Sugar Glider :)
Dan ia mempunya kulit kembang seakan sayap ;)
Pose Wia dan si Sugar Glider :'D
Comelnya dekat bahu padahal hakikatnya geli yang amat :')

Sebelum ni wia pernah tengok membe wia yang bela SG (Sugar Glider) ni perempuan tapi tak pernah berkesempatan snap gambar sekali dan ini SG sepupu wia dak Aiman. Saja nak pose dengan SG..Geramm tak berani pegang, pose cenggini sajalah wia dengan SG nia..Haha

Mula gambar di snap oleh dak Nani, lepas tu SG ni tak duduk diam.terpaksa snap banyak kali..Hewhew. Pengalaman dengan menatang bulu bulu nih.
Itu saja..Lama tak publish gambar sendiri. Kekok pulak.Selamat berpuasa kalian...Rindu (",) 

2 comments:

  1. wa..comeynye haiwan ni..jinak ke dik..? klu kucing, akak x geli..tp sugar glider ni mcm geli2 jek..hehe.. :D

    ReplyDelete
  2. Assalamuaalikum.....

    kalau tak silap RM200 harganya..?

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi