Wednesday 20 October 2010

20102010 :)

Assalamualaikum dan salam bl0gger buat semua. Aku cuma berharap hari ni hari yang terindah sebab bila check kalendar tadi tengok tarikh hari ni tarikh yang istimewa laa, 20102010. Memang lawa kan tarikh tu, mesti ra,ai yang nak buat kenangan pada tarikh nih, Contohnya 1st dating, 1st jatuh cinta, 1st time berkawan, !st time berkenalan dan macam macam lagi. Dan bukan cerita besh=besh je. tapi ada yang sedeh jugak kan..leh buat kenangan sebang senang nak ingat tarikh hari ni=) Pada yang sambut besday hari ni, selamat hari lahir ye<33

Saat nih, aku rasa agak tertekan sebab esok ada 2 paper. Sebab esok subjek reading, kepala dah ting tong lagi sekali. tapi bukan biasa-biasa tapi superp hebat.Ya Allah..tabahkan hatiku untuk menempuh hari-hari yang sukar desini Ya Allah Ya Rahman.. Kalau setengah orang bijak pandai, mereka takkan sempat on9kan diri macam aku, sebabnya bagi mereka setiap saat amat berharga. tapi bagi cara aku,semua tu amat tekanan. dan aku perlukan rehat. kalau tak otak padat dan letih. Jadi, untuk rehatkan minda aku bersembang-sembang di laman maya. Haip! memang kadang-kadang lagha. tapi kena berjaga-jaga la. Agar tak terbuang masa.
Aku cuma on9 sekejap je. Agak-agak dah penat sangat, Aku ambik angin. tapi hairan la kenapa dua tiga menjak ni kepalaa rasa sakit sangat. Sedapkan hati mungkin sebab cuaca dan tekanan peperiksaan kot. Mudah-mudahan tak apa-apa..Tinggal lagi 3 paper kawan-kawan..Permudahkanlah..Aku naak tamatkan secepaatnya! Dah tak tahan stay sini..Amatt bosan tahap dewa dah..
Bila aku mengadu dengan si dear, dear cakap tak baik mengeluh. Oh baiknya Bf aku..tidakkah dear tahu yang aku disarangi dengan 1000 perasaan bila tiada hiburan. tapi dear cakap itula yang terbaik.Sebab boleh fokus studi..Jadi, entertainment yang aku ada desini adalah lappy, wifi dan on9..haha:D gelak yang disengajakan..nak sedapkan hati aku ni pun ada. Ya Allah, aku desini betul-betul dah bosan. Langsung tak keluar dengan kawan-kawan..sebab tak da sesiapa pun yang boleh dipanggil kawan sebab semuanya buat hal masing-masing.

Menyesalkah aku berada desini? bak kata dear, siapa yang pilih nak belajar desini?..dan lagi satu katanya tak baik mengeluh sebabnanti tak berkat. betul kata mr.Bf aku tu,,tapi ketahuilah dear..yang sayangmu amat la tertekan desini..Pssttt, ada sesiapa naak bawa jalan-jalan pusing KL tak?..biar kepala ni tak tingtong dan sedut udara bandar pulakk. Mungkin nasib aku....masyaALLAH~ laghanya aku..Nauzubillah~

20102010,ngee :D comeikan tarikh nih. rasa senang nak ingat. Tapi bagi aku walaupun tarikh ni special, tapi xda yang special pun dalam hidupku hari ni melainkan dengan buku-buku, nota dan pen,pemadam,pensil.Hoho..dugaaan..Sabar Wia sabar. 3hari lagi..yup! 3 hari lagi untuk balikk. Amat tak sabar.. Haishh =.="

Okieh,tumpu exam dulu Wia. Sabar..separuh dari iman. Hmm dan senja dah pun..masa untuk rehatkan minda sekejap. Diner..dan kemudian, kena smbung struggle untuk 2 kertas 2 subjek es0k. Aja, aja..!! Ya Allah..kuatkan lah hambamu yang kerdil lagi Hina ini Ya Allah..amin* Permudahkan segalanya..kuatkan hati ini..Moga dapat menempuh hari mendataang dengan penuh tawaduk dan bersyukur..amin* Harap-harap dengan berzikir pada Ilahi dapat mendekat aku dan DIA..amin*
Selamat berbl0gging semua. Doakan daku dalam exam. Biar orang laain dengan caranya dan aku dengan cara aku. Hapdate bl0g dan on9, cara aku tenangkan jiwa dan lepaskan tekanan. Biarpun exam berlalu tapi, insyaALLAH, aku akan boleh buat even blog tetap seperti biasa mengikut mood aku. Sekian hari Rabu, 20102010 aku.. Salam keceriaan buat semua. See u! Moga hari ni hari bersejarah buat hang, hang, dan hang Blogger semua..^^,
------;----'---{@
~Dawia Honeyputri~

7 comments:

  1. farysa ada kat kl je nih
    kalau busan jom keluar jln2 jom
    hehe

    ReplyDelete
  2. haha. kami pon buat sal entry ni...jom lawat~~~
    www.starinxila.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. gud luck exam.. nnt akak bawak g jenjalan. tp, dalam mmpi je la ea.hehehe

    ReplyDelete
  4. tak de hiburan je ke puncanye..??
    alahai..ringan nye ujian untuk awak tu..kalau tak de duit ke..tak de makan ke lain la kan....
    eh!janagn marah pulak akak komen gini ye..
    tapi betul cakap bf awak tu..
    tak baik mengeluh..
    bile tak de hiburan awak boleh fokus..

    ReplyDelete
  5. salam..bnyk cara nak wat kenangan pd tarikh ni..tp kalo nak jadikan tarikh 1st dating xleh..brdosa..len la kalo brdating suami isteri.. =)

    ReplyDelete
  6. sabar kak..jap je
    abis exam leh bsuka ria =)

    meh hilangkn boring
    jawab tag cik ain
    akak dah ditag.. ;P

    ReplyDelete
  7. comelnya tuan punya blog...blink blink

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi